06/09/2009 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jo de groot
Mountainbiker

Post by jo de groot »

prachtige tocht =D> =D> =D>
evenals de organisatie =D> =D> =D>
niks dan lof; als alle tt's zo goed georganiseert werden zou je nog weinig zagers tegenkomen op dit forum !!!
Wel waren er weer pijlen uitgetrokken op de omloop, doch de organisatie was bij de pinken, heb op verschillende plaatsen mensen van de inrichtende club tegengekomen wat waarschijnlijk veel probleemen heeft opgelost =D> =D> =D> zelf ben ik ook even gestopt om een pijl weer op zijn plaats te zetten die was uitgetrokken(net boven de klim na de eerste bevoorading) ik hoop ooit eens een vandaal tegen te komen die deze pijlen omgooit of laat verdwijnen :evil: :evil: :evil:
in elk geval till next year il be back :bounce: :bounce: :bounce:
Reaper
Mountainbiker

Post by Reaper »

Een woord voor deze TT en organisatie en medewerkers "TOP". =D> =D> =D> 45,93km en gem 23,79
cortinovis
Mountainbiker

Post by cortinovis »

Goed kunne uitleven op de 104 km. Ons eerste stuk in Averbode is altijd plezant. Hier en daar wat lange verbindingsstukken maar dat gaat niet anders bij zulke afstand. Lekkere koeken en drank ( welke soort was dit?) bij de posten. En de mannen van Acquarius zijn weer niet komen opdagen zeker zoals in Bekkevoort? Ben deze post in ieder geval niet tegengekomen. .. Maar was ook zeker niet nodig geweest.
Leuke cadeau die kettinghouder, tenminste eens iets nuttig dat we krijgen. =D>
MoC
Mountainbiker

Post by MoC »

Gegevens uit mijne Garmin GPSMap 60CSx
Afstand: 62.76 km
gemiddeld: 24.4 km/h

inschrijving: OK
Parcours: OK
Bevoorrading: OK
Bepijling: OK
Bewaakte fietsstalling: OK
Apres: OK
Parking: geen idee, met de fiets tot daar gereden (totale afstand: 81,7 km)
Kortom, organisatie: meer dan OK! =D>

Ik vond 6 EUR wel veel... Dat is 2.50 EUR meer dan voor de 40 km... Je hebt wel een 2de bevoorrading, maar dan nog. :bounce:
Barsa
Mountainbiker

Post by Barsa »

Mijn eerste TT en direct eentje die een super organisatie had!
Barsa
Mountainbiker

Post by Barsa »

Mijn eerste TT en direct eentje die een super organisatie had!
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

Zeer goede tocht, maar dit wist ik al van voorig jaar.

Ben naar hier gekomen met niet echt een goed gevoel. Gisteren avond bbq gehad en iets verkeerd gegeten denk ik. Heel de nacht last van men maag gehad en krampen in de buik.
Maar kon het niet laten en ben toch maar naar hier gekomen voor de 43km. Achteraf toch wel spijt dak de 60km niet genomen had. Aangezien de buik toch beter is geworden na een paar km's

Op het einde binnen gekomen met 44km en 22.4 gemiddeld op de teller en geen regen gezien.

Volgend jaar ben ik zeker hier terug te vinden, maar dan voor de 80 of de 100km.

9/10 voor deze tocht =D>
orbea-rider
Mountainbiker

Post by orbea-rider »

prachtige tocht, net terug thuis van de 100km.
22,9 gemiddeld en 4u32 gereden over het droge waanzinnig leuke parcours. Wat moet ne mens nog meer hebben op ne prachtige zondagmorgen?

Hier komen we volgend jaar zeker weer terug

10/10 voor de organisatie =D> =D> =D> =D> =D>

groetjes mtb herk de stad
dirk
funkstar
Mountainbiker

Post by funkstar »

Zeer knap tochtje gereden vanochtend.
Net zoals verleden jaar een perfecte organisatie in Diest.
En de pasta niet vergeten natuurlijk.

Een kort filmpje van de eerste 18 km (platte batterijen) staat op onze website: http://www.mtbteammargi.tk
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Ik heb me bangelijk geamuseerd vandaag. Ook de 100 gedaan en het was om vingers en duimen vanaf te likken. Lekker snelle stukken, prachtige ST's, en pittige hellingen echt bangelijk. Alles was inorde. Echt chapeau voor de organisatie =D> =D> =D> Alleen spijtig dat sommige stukken samen liepen met wandeltocht maar ja kunnen jullie niet aandoen en dan nog altijd vriendelijk geweest tegen de wandelaars dus... Ik heb er 4u20 overgedaan over de 100km avs weet ik niet mede ik zonder fietscomputerke heb gereden. Was een perfecte voorbereiding voor volgende week de GRG. Volgend jaar zekers terug :-D
Last edited by Ivanhoe el biker loco on Sun 06 Sep 2009 15:59, edited 1 time in total.
Post Reply