Stupid me, vanmorgen echt geen zin om op te staan en naar het DH te kijken.
wordt Steve peat toch wel niet de nieuwe wereldkampioen zeker en mis ik het commentaar van Rob Warner die naar het schijnt "mental" was geworden..
Ik heb dan maar dadelijk de dvd van freecaster besteld,
die run van Peat met het commentaar van Warner wil ik voor geen geld van de wereld missen.
Meld hier TV uitzendingen over MTB zaken.
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- devil biker
- Mountainbiker
- letsgetloose
- Mountainbiker
Post by letsgetloose »
Welke post?devil biker wrote:china voor beginners met filip meirhage om 22u15 (herhaling)
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Op één.jonaske_12 wrote:Welke post?devil biker wrote:china voor beginners met filip meirhage om 22u15 (herhaling)
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
(afl 1). "Filip Meirhaeghe (sport/Olympische Spelen)." Filip Meirhaeghe trekt naar Peking om er de mountainbikecultuur en de olympische sfeer op te snuiven. Hij wil vooral te weten komen of de Chinese atleten anders trainen, gedisciplineerder zijn, zeker nu ze zelf de Spelen organiseren. Lulu Wang loodst Meirhaeghe doorheen het olympische district - dat nog steeds een gigantische bouwwerf was - en de verschillende opleidingen van Chinese jonge atleten
grt
grt
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Voor de eerste keer gezien en echt een aanrader....Vooral Filip in zijn rood zijden kimono'keden mountenbiker wrote:(afl 1). "Filip Meirhaeghe (sport/Olympische Spelen)." Filip Meirhaeghe trekt naar Peking om er de mountainbikecultuur en de olympische sfeer op te snuiven. Hij wil vooral te weten komen of de Chinese atleten anders trainen, gedisciplineerder zijn, zeker nu ze zelf de Spelen organiseren. Lulu Wang loodst Meirhaeghe doorheen het olympische district - dat nog steeds een gigantische bouwwerf was - en de verschillende opleidingen van Chinese jonge atleten
grt
Topsport voor kindjes van 5-6 jaar,ongezien.
Uitzending kan je via 'ooit gemist' herbekijken.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Dat is toch niet zo'n moeilijk Duits matthias,"elektromotor"matthias d wrote:Wat is dat rond de 7de minuut op die z'n fiets? Want ik versta geen woord duits