Officieel is de start voor de 43 tussen 0830 en 1030 uurfut the shuck up wrote:Is het ook mogelijk om vroeg te starten voor de 43km. Heb morgen nog andere verplichtingen maar kan zo toch komen genieten van deze steeds prachtige tocht waar ik enkle jaren terug een serjeus kot in mijn kin viel!
06/09/2009 Diest
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: starten
Dat was inderdaad 2 jaar geleden bij onsDickie wrote:Dat was in Mol Wezel, dacht ik...MudZuluFinest wrote:de enigste vraag die ik hier nog niet gehoord heb: komt er een paaldanseres dees jaar? (of heb ik nu last van teveel Leffe's en was da niet daar?)
We laten diene act alleen maar doorgaan vanaf 25°C
- UltimaVez
- Mountainbiker
Alle heeft Angie forfait gegeven? Schrik van de "konijnen tegen den draad"Beny wrote:Dat was inderdaad 2 jaar geleden bij onsDickie wrote:Dat was in Mol Wezel, dacht ik...MudZuluFinest wrote:de enigste vraag die ik hier nog niet gehoord heb: komt er een paaldanseres dees jaar? (of heb ik nu last van teveel Leffe's en was da niet daar?)
We laten diene act alleen maar doorgaan vanaf 25°C![]()
Tot morgen voor de 60!
Ik hoop dat iedereen morgen een beetje uit zijn doppen kijkt...
Vandaag tijdens afpijlen vele andere pijltjes zien hangen
Er zitten blijkbaar op sommige stukken zowel een wandelclub, ruiterclub als een cyclo organisatie actief
Ik vraag me af of de gemeenten een gemeenschappelijke kalender hebben waar ze alle activiteiten verzamelen
Snap niet dat wij allemaal tegelijk een toelating krijgen, dat is om problemen vragen ...
Onze aanvragen zijn binnen sinds maart en allemaal goedgekeurd
Vandaag tijdens afpijlen vele andere pijltjes zien hangen
Er zitten blijkbaar op sommige stukken zowel een wandelclub, ruiterclub als een cyclo organisatie actief
Ik vraag me af of de gemeenten een gemeenschappelijke kalender hebben waar ze alle activiteiten verzamelen
Snap niet dat wij allemaal tegelijk een toelating krijgen, dat is om problemen vragen ...
Onze aanvragen zijn binnen sinds maart en allemaal goedgekeurd
Ondanks hardnekkig aanhoudende sinusitis en mijn voornemen om te rusten toch maar vroeg opgestaan en naar Diest gereden.
Ingeschreven voor de 60, maar uiteindelijk aan de laatste splitsing voor de 40 gekozen onder het motto, beter 40 km (had er uiteindelijk bijna 50?) trainen dan helemaal niet trainen!
Man, wat hebben jullie toch weer een lekkere TT in elkaar gestoken
Laat alle beginnende clubs die een TT in elkaar willen steken eens een jaartje bij jullie komen helpen.
Het begint al bij de erg ruime parking met "aanwijzers", bewaakte fietsparking, vlotte afhandeling ad inschrijving, schitterende parcours, afpijling waar zelfs een quasi blind kieken als ik niet KAN verkeerd rijden!
, ruime bevoorrading, al heb ik de aangekondigde drank-bv na 28 km precies gemist? Vorig jaar stond die aan dat natuurgebied op die kasseistrook? Meer dan genoeg afspuitstanden met laag debiet en een wielhouder, erg leuk!
En daar bovenop warme douches, een lekker doosje pasta en een leuke après!
Wat een feest!
Lekkere klimmetjes, pittige afdalingen en genoeg ST's om iedereen tevreden te houden. Zat wel wat asfalt in, maar die was meestal steil bergop, dus dat zat ook wel snor!
Ben eens benieuwd hoe de marathonafstanden waren.
Paar erg mooie vergezichten onderweg en af en toe eeen helling die we intussen van buiten kennen, maar o zo lastig blijft (Grasbos en die laatste klim naar de finish etc)
Echt een *****-tocht wat mij betreft
Jammer van de korte afstand, maar het is op dit moment het beste wat ik voor mekaar krijg. Nu heb ik een goed gevoel en een leuk gem. (22.95) gehaald, op de 60 had ik me weer overschat en de longen uit mijn lijf gehoest
Ook nog veel oude bekenden gezien, oa Hemd en Reno van de XC-bikers.
klasse mannen, definitely tot volgend jaar, dit is voor mij één vd toppers vh mtb-seizoen

Ingeschreven voor de 60, maar uiteindelijk aan de laatste splitsing voor de 40 gekozen onder het motto, beter 40 km (had er uiteindelijk bijna 50?) trainen dan helemaal niet trainen!
Man, wat hebben jullie toch weer een lekkere TT in elkaar gestoken
Laat alle beginnende clubs die een TT in elkaar willen steken eens een jaartje bij jullie komen helpen.
Het begint al bij de erg ruime parking met "aanwijzers", bewaakte fietsparking, vlotte afhandeling ad inschrijving, schitterende parcours, afpijling waar zelfs een quasi blind kieken als ik niet KAN verkeerd rijden!
En daar bovenop warme douches, een lekker doosje pasta en een leuke après!
Wat een feest!
Lekkere klimmetjes, pittige afdalingen en genoeg ST's om iedereen tevreden te houden. Zat wel wat asfalt in, maar die was meestal steil bergop, dus dat zat ook wel snor!
Paar erg mooie vergezichten onderweg en af en toe eeen helling die we intussen van buiten kennen, maar o zo lastig blijft (Grasbos en die laatste klim naar de finish etc)
Echt een *****-tocht wat mij betreft
Jammer van de korte afstand, maar het is op dit moment het beste wat ik voor mekaar krijg. Nu heb ik een goed gevoel en een leuk gem. (22.95) gehaald, op de 60 had ik me weer overschat en de longen uit mijn lijf gehoest
Ook nog veel oude bekenden gezien, oa Hemd en Reno van de XC-bikers.
klasse mannen, definitely tot volgend jaar, dit is voor mij één vd toppers vh mtb-seizoen