ooo had ik maar een digicorderperre wrote:Zaterdag van 5.50u tot 8.15u Wk mountainbike op een![]()
![]()
Meld hier TV uitzendingen over MTB zaken.
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- siemenmoens
- Mountainbiker
Post by siemenmoens »
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Ik heb een wekker, dat volstaat. Ge moet er iets voor over hebben hesiemenmoens wrote:ooo had ik maar een digicorderperre wrote:Zaterdag van 5.50u tot 8.15u Wk mountainbike op een![]()
![]()
![]()
![]()
- siemenmoens
- Mountainbiker
- MaC'Red
- Mountainbiker
voor wie wil kant ge dus kijken op sporza morgenvroeg naar het WK XCO vanuit Canberra
Za 5/9 op één om 5.50 - Sporza wielrennen
Rechtstreeks verslag van het wereldkampioenschap mountainbike bij de mannen. Commentaar: Renaat Schotte en Paul Herijgers.
seffens recorder programmeren want moet zelf gaan werken, de dames wedstrijd zenden ze dus nie uit, is ons Githa niet belangrijk genoeg mss ??
MaC'Red
Za 5/9 op één om 5.50 - Sporza wielrennen
Rechtstreeks verslag van het wereldkampioenschap mountainbike bij de mannen. Commentaar: Renaat Schotte en Paul Herijgers.
seffens recorder programmeren want moet zelf gaan werken, de dames wedstrijd zenden ze dus nie uit, is ons Githa niet belangrijk genoeg mss ??
MaC'Red
- letsgetloose
- Mountainbiker
Post by letsgetloose »
Zo 6/9 Canvas 14.00 Sporza
Met onder meer een samenvatting van de zesde dag van de US Open, de superprestige driebanden in Lommel en het WK mountainbike in Canberra.
Met onder meer een samenvatting van de zesde dag van de US Open, de superprestige driebanden in Lommel en het WK mountainbike in Canberra.