Hey iedereen !
Ik was wat aan het opzoeken ivm de funrace tijdens dit evenement..maar vind amper info over de 'funrace' ..kan en mag ik meedoen, hoelang duurt die? inschrijvingskosten etc ?!
hier vond ik wel wat qua programma :
http://www.mtbike.info/GP_roel_paulisse ... &Itemid=57
maar dus niet de info die ik zocht..of kan ik gewoon ernaartoe gaan inschrijven en vertrekken?!
Mvg
GP paulissen
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- looneycooney
- Mountainbiker
Je mag dan starten bij de fun b (niet-vergunninghouders) en deze starten normaal gezien 1 a 2 minuten na de fun a. In principe rijdt de fun 1u maar in Winterslag kan dat al meer naar de 1u20 gaan, voor de eersten natuurlijk.
De inschrijving is 15 euro + 5 euro voor de nummer + 11 euro voor de chip, totaal dus 31 euro. Na de race krijg je 10 euro terug voor de chip en 5 euro voor de nummer.
Als je een goede startpositie wil kan je best vroeg inschrijven en tenminste 15 minuten voor de start in de startbox gaan staan.
groetjes
De inschrijving is 15 euro + 5 euro voor de nummer + 11 euro voor de chip, totaal dus 31 euro. Na de race krijg je 10 euro terug voor de chip en 5 euro voor de nummer.
Als je een goede startpositie wil kan je best vroeg inschrijven en tenminste 15 minuten voor de start in de startbox gaan staan.
groetjes
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
whua geweldig! Dan ben ik zeker vd partij ..heb deze week die terril gedaan en ik moet zeggen : hij licht er heerlijk bij! Is duidelijk afgesloten geweest voor het publiek met wit-rood lint..niets schade aan de terril en paadjes zien er subliem snel uit!
Ik kijk er alvast nr uit!
De terrils kunnen zwaar zijn idd, maar de beklimmingen worden idd goed beloond met een portie snelle technische afdalingen..werkelijk een kick als je doortrapt!
tip bij de beklimmingen: kijk niet teveel nr boven , is niet zover maar als je nr boven kijkt lijkt het een hell...
merci'kes voor de info!
ps: de terril mocht ik infeite niet op vermoed ik (stond nog een plaat weliswaar omgedraaid) , maar heb niets stukgemaakt hoor! ben in de steentjes gebleven :) ik had het pas gezien bij het afgaan vh terrein...
Mvg,
gwen
Ik kijk er alvast nr uit!
De terrils kunnen zwaar zijn idd, maar de beklimmingen worden idd goed beloond met een portie snelle technische afdalingen..werkelijk een kick als je doortrapt!
tip bij de beklimmingen: kijk niet teveel nr boven , is niet zover maar als je nr boven kijkt lijkt het een hell...
merci'kes voor de info!
ps: de terril mocht ik infeite niet op vermoed ik (stond nog een plaat weliswaar omgedraaid) , maar heb niets stukgemaakt hoor! ben in de steentjes gebleven :) ik had het pas gezien bij het afgaan vh terrein...
Mvg,
gwen