4UMbikers LIMBURG.
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
Bjorn van op de Kraanberg
- Mountainbiker
Post by Bjorn van op de Kraanberg »
Sorry mannen maar alweer moet ik passen voor een leuke rit! Ik kom niet rond met mijn werk!
grtn
grtn
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Mtb club De Heidetrappers.
Post by Jolyrodger »
Oproep.
Omdat het winterseizoen mtb-en voor de deur staat geven we de mogelijkheid aan gemotiveerde bikers, zich te engageren om clubsgewijze, en op vriendschappelijke basis FP toertochten te rijden.
Door de vele, en ik druk op fijne, tochten die we al via dit forum georganiseerd hebben, weten we dat er een grote basis is om met gelijkgestemden mtb tochten te rijden in Midden Limburg.
Zware verplichtingen zijn er nauwelijks, wel vele voordelen zoals :
- samen met je mtb vrienden kunnen biken;
- gezamelijke vervoersregeling mogelijk, met zelfs een fietsenremork voor 6 bikes;
- een verzekering tegen derden;
- een clubkampioenschap met gratis kampioenentrui;
- een eigen mtb clubtocht op de Fietspromo.be kalender;
- een gratis clubstempelkaart van Fietspromo (dus € 1.00 korting), om ook mee te dingen naar prachtige prijzen (mtb's en fietsprijzen) op de eindhappening.
Wil je meer inlichtingen of heb je belangstelling, neem contact via PB of e-mail:
rogerbiker@scarlet of tel. 089/35 02 22 of 0472 62 34 71.
Namens de VZW MTB De Heidetrappers Boxbergheide Genk.
Joly Rodger.
Omdat het winterseizoen mtb-en voor de deur staat geven we de mogelijkheid aan gemotiveerde bikers, zich te engageren om clubsgewijze, en op vriendschappelijke basis FP toertochten te rijden.
Door de vele, en ik druk op fijne, tochten die we al via dit forum georganiseerd hebben, weten we dat er een grote basis is om met gelijkgestemden mtb tochten te rijden in Midden Limburg.
- gezamelijke vervoersregeling mogelijk, met zelfs een fietsenremork voor 6 bikes;
- een gratis clubstempelkaart van Fietspromo (dus € 1.00 korting), om ook mee te dingen naar prachtige prijzen (mtb's en fietsprijzen) op de eindhappening.
Wil je meer inlichtingen of heb je belangstelling, neem contact via PB of e-mail:
Joly Rodger.
Re: Mtb club De Heidetrappers.
Ik was ook nog onlangs aan't denken hoe een club toch voordelen kan hebben... Zo lang het niet te formeel wordt en iedereen goed overweg kan, vind ik die voordelen wel super. Misschien kunnen we proberen te werken aan een TT met een groot MTB-(hoogtemeter en singletrack) gehalte, in tegenstelling tot de meeste "veldtoertochten". Mogelijkheden zat hier in de buurt. Beetje samenwerken tussen Dilsen-Genk-Maasmechelen-kenners.... Lijkt me wel plezant.Jolyrodger wrote:Oproep.
Joly Rodger.
Maar wat is dan de bedoeling precies Roger? Leden betalen lidgeld...En verder...??
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Re: Mtb club De Heidetrappers.
Post by Jolyrodger »
Onze club bestaat al een tijdje, maar de mtb zijn we nog maar van vorig jaar aan het uitbouwen. Dus, we beginnen niet nu, maar proberen het wat verder uit te bouwen met de wintertoertochten in het verschiet.Wimbeest wrote:
Ik was ook nog onlangs aan't denken hoe een club toch voordelen kan hebben... Zo lang het niet te formeel wordt en iedereen goed overweg kan, vind ik die voordelen wel super. Misschien kunnen we proberen te werken aan een TT met een groot MTB-(hoogtemeter en singletrack) gehalte, in tegenstelling tot de meeste "veldtoertochten". Mogelijkheden zat hier in de buurt. Beetje samenwerken tussen Dilsen-Genk-Maasmechelen-kenners.... Lijkt me wel plezant.
Maar wat is dan de bedoeling precies Roger? Leden betalen lidgeld...En verder...??
Onze TT bestaat ook al verscheidene jaren ( zie kalender Fietspromo, 29 november). Het idee om een TT uit te werken zoals je voorsteld is ook mijn betrachting, maar wel moeilijk te verwezelijken door de toestemming die je moet hebben van de officiéle instanties. Voorlopig is dit maar voorbehouden als je niets officieels organiseert (zoals wij dat tot nu toe doen met de forumgroep!!)
Op dit ogenblik zijn er al enkele informanten die geintresseerd zijn, maar ja, als iedereen maar naar een ander kijkt gebeurd er niets natuurlijk, en dat is dan jammer.
Misschien is die toestemming van de gemeentes wel een kwestie van goede en diplomatische communicatie. Indien we goed kunnen aantonen dat we niet veel mis doen (door voorgenomen maatregelen TT's bijv.) en een beetje MTB-sensibiliseren kunt ge de kansen wel verhogen dat er dingen mogelijk worden.
Ik denk wel dat ik mij wil engageren. Maar hoe gebeurt dit in jullie club? Is dat via vergaderingen, oppering van ideëen? Is er met andere woorden een soort van vaste structuur qua organiseren?
Ik denk wel dat ik mij wil engageren. Maar hoe gebeurt dit in jullie club? Is dat via vergaderingen, oppering van ideëen? Is er met andere woorden een soort van vaste structuur qua organiseren?