04/09/09 Brecht (Sint-Job-in-'t-Goor) avondtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

04/09/09 Brecht (Sint-Job-in-'t-Goor) avondtocht

Post by StrammerMax »

2DE MOUNTAINBIKE – AVONDTOCHT
20-38 km (80% bos en veld)

t.v.v. leerlingen met leermoeilijkheden

Vrijdag 4 september 2009

BuSO Kristus Koning
Bethaniënlei 5
2960 Sint-Job-in ‘t-Goor

Vertrek tussen 15:30 u en 20:00 u
(na 19:30 u fietsverlichting verplicht)

Ruime parking, douches en kleedkamers voorzien

Bevoorrading onderweg

Bike-café

Fietshelm verplicht!

VOOR MEER INFO

 0497/20.42.54

 03/312.55.32

 03/652.03.62

Topic van vorig jaar: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=53257
stresskip
Mountainbiker

04/09/2009 BRECHT - AVOND-MOUNTAINBIKE

Post by stresskip »

De school Kristus Koning richt haar tweede avond-mountainbike in.Na het succes van vorig jaar herhalen we dit evenement.
vertrek vanaf 15.30 tot 20.00 u.-26 of 38 km.-fietsbewaking-pechdienst-bevoorrading-afspuiten fietsen-douches dames en heren-80 % bos en veld-hap en drank in bikecafé
T.v.v. de werking met jongeren met leermoeilijkheden.
Volw. : 3 euro ,onder de 15 jaar :1 euro
Bethanienlei 5 St-Job-in 't Goor (Brecht)
verdere info : 0497/204 254 of marcelquirynen@hotmail.com
SilverFokske
Mountainbiker

yeah... dit jaar proberen d'er te zijn.

Post by SilverFokske »

Ik zet 'm alvast in m'n agenda, vanaf een uur of vijf, half zes (onder voorbehoud).

Vorig jaar laten liggen, en achteraf spijt van gehad. Nu doen 'k een effortje ze. Desnoods op 't werk al omkleden, en de bike van 's morgens in de auto. Als 'k een beetje bijtijds thuis ben, kom met de bike van thuis.
Is maar 'n kleine 10 km denk ik, korter zelfs binnendoor door veld en bos.

Als ik het topic van vorig jaar nalees, herken ik zowat de helft van 't parcours als mijn eigen tripje. Maar vanaf Drieboomkesberg keer ik gewoonlijk terug, of ga verder langs ''t Trapkenoep' :drunk:
Nu leer ik misschien een extra lus te maken, langs a-tank kanaal, en eventueel vind ik dan een deftige aansluiting met m'n andere lus (de schietvelden).

tot dan
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

@strammermax
Ik zal mijn batterijtjes alvast maar eens terug opladen, kunnen we nog eens starten aan een toerke in het donker. :wink:
Ik zie dat de inschrijving een 1/2u verlengd is, is er hier wat beweging na 19u30 of rijden de meeste nog voor de donker? Kwestie van niet moederziel alleen in het donker rond te toeren.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

@ Bulls69
Ik ben vorig jaar om 17.45 u vertrokken, de toer was zo'n 30 km lang en de duur van mijn rit 01.38 u. Maar ik had toen nog geen degelijke verlichting want uw berichtje daarover dat ik bewaard heb dateert van 13-12-08. Daarom dat ik vorig jaar op tijd vertrokken ben. Het kan dus zijn dat ik nu later vertrek. Het zal er ook wat van afhangen of ik uit Hoogstraten zal komen of uit Ekeren. Heel veel late vertrekkers waren er vorig jaar niet, denk ik, ik kan me niet herinneren dat er na mij nog veel zijn toegekomen. Maar het was toen de eerste editie. Misschien komen er dit jaar meer bikers op af. Ik zal proberen om wat forummaten warm te maken om mee te komen en dan kunnen we misschien een gezamenlijk startuur afspreken. Rubber-12 heeft Hong-Kong-Chinese megaverlichting en ik kan zo'n helmlampje dat hij over heeft kopen. Er gaat dan veel licht zijn in de bossen rond Sint-Job! Ik denk dat deze toer voor u leuker gaat zijn als die van de Papegaaien, maar het is hier wel zo plat als een pannenkoek, dus verwacht geen toestanden zoals in Rillaar.
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Ha, dat zie ik wel zitten.

Let There be Light!

@Strammermax : het zal nu nog voor op het stuur zijn tenzij je de helmhouder al hebt tegen dan.

Vertrek : zo laat mogelijk natuurlijk, het moet donker zijn.
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

Vorig jaar deze ook gedaan, en was goe meegevallen.
met aanloop en retour naar Wechel een mooie training.
cheeseman
Mountainbiker

Post by cheeseman »

WBC WIJNEGEM komt ook langs met een delegatie
Vorig jaar ook gereden , was een leuk toerke id als aanloop naar vwb kalender

Hopelijk blijft het deze week droogjes

grts
dommelMTB
Mountainbiker

Post by dommelMTB »

hier sé, dat treft ...

den cheeseman is ook terug naar de TT's aan 't kijken ... 't zal goed doen als er terug wat meer TT's zijn !! 't goei seizoen komt eraan hé !! (al heb ik deze zomer amper op de fiets gezeten ...)

Als ik tijdig kan vertrekken (lees: op tijd thuis ben ) doe 'k den deze ook eens mee ! Als 't te laat geworden is, vertrek ik niet meer ... 'k heb geen goei licht !!
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

Voor de centen moet ge het niet laten.
3 euro volwassenen en 1 euro onder 15 jaar
Bevoorrading : suikerwafel-ananas-banaan-sportdrank-flesje Gerolsteiner water.
Bevoorrading na de toer : trappist en tripel Westmalle-frisdranken aan democratische prijzen :1.50 euro
Hamburgers en croque
en denk er aan het is deze keer voor een goei zaak.
Een ideaal ritje om het veldseizoen te beginnen en als afwisseling op het wegseizoen. Meer info : marcelquirynen@hotmail.com
Post Reply