Hey,
door jobverandering ben ik niet in staat om naar de ROC te gaan. Ik vind dit echt heel jammer, want het is daar echt genieten: mooi weer, prachtig parcours, etc. Ik hoop dat ik volgend jaar terug aan de start kan staan.
Ik heb voor de roc een ticket besteld voor de Marathon ( vrijdag) en de eigenlijke roc ( zondag).
Wie wil kan ze zeker overnemen. Ik zorg er dan voor dat mijn inschrijving naar jou wordt overgedragen.
Liefst zou ik beide tickets wel te samen verkopen.
Laat gerust iets weten als je interesse hebt .
Vele groetjes,
Steven
steven.audenaert@telenet.be
Roc Azur 2009
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
trainingsbeest
- Mountainbiker
ticket roc + marathon
Post by trainingsbeest »
hallo ik heb ng een ticket voor de roc en voor de marathon te koop
door een val in de wegkoers ben ik geoppereerd aan duim met gevolg 2 maanden uit daarom zou ik grg deze tickets willen
groetjes stefan
door een val in de wegkoers ben ik geoppereerd aan duim met gevolg 2 maanden uit daarom zou ik grg deze tickets willen
groetjes stefan
Last edited by trainingsbeest on Fri 06 Mar 2015 04:31, edited 1 time in total.
ticket verkocht
Hoi bikers,
even laten weten dat mijn beide tickets voor de roc verkocht zijn.
Ik heb heel wat mailtjes ontvangen ... ik wou iedereen echt helpen bij het zoeken van een ticket, maar eerlijkerwijze heb ik ze verkocht aan de eerste die een reactie had gegooid in mijn mailbox.
Alvast heel veel succes !!
vele groetjes
Steven
even laten weten dat mijn beide tickets voor de roc verkocht zijn.
Ik heb heel wat mailtjes ontvangen ... ik wou iedereen echt helpen bij het zoeken van een ticket, maar eerlijkerwijze heb ik ze verkocht aan de eerste die een reactie had gegooid in mijn mailbox.
Alvast heel veel succes !!
vele groetjes
Steven
nog een maand en het is zover. Omdat het mijn eerste deelname is zit ik met enkele vragen.
1. Is het waar dat er je zoveel lek kan rijden in de ROC ?
2. Moet ik mij hier speciaal op voorzien (paar extra binnenbandjes) of is het aan te raden om zo van dat speciaal product in mijn banden te gieten
3. Indien ik met zo'n produkt moet rijden kent er iemand een shop waar ik dit kan laten doen in West Vlaanderen (Liefst omgeving Westkust)
thx
1. Is het waar dat er je zoveel lek kan rijden in de ROC ?
2. Moet ik mij hier speciaal op voorzien (paar extra binnenbandjes) of is het aan te raden om zo van dat speciaal product in mijn banden te gieten
3. Indien ik met zo'n produkt moet rijden kent er iemand een shop waar ik dit kan laten doen in West Vlaanderen (Liefst omgeving Westkust)
thx