Ben al een tijdje op zoek naar een goede MTB en nu is mn oog gevallen op de TREK 6700.
Nu ben ik naar Niclaes in Heverlee geweest en daar stond die aan 1199 Euro catalogusprijs, ik vermoed dat die prijs wel zal zakken aangezien de nieuwe modellen eraan komen.. Als je dan bvb naar nederlands sites gaat (www.salden.nl) zie je al 20 - 25% korting op deze bikes staan. Raden jullie het af om een fiets te kopen in Nederland, of weten jullie TREK winkels in Vlaanderen (liefst omgeving Leuven) waar ze ook zo'n grote kortingen geven?
Bedankt!
Trek winkels Vlaanderen
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
-
filsdanvers
- Mountainbiker
Post by filsdanvers »
Bij bollen diepenbeek 40% gekregen op ne trek 2009.
Kunt ge al eens een paar kilometer voor rijden.
Niet erg moesten ze er niet staan, zolang trek ze nog maar in stock heeft.
Kunt ge al eens een paar kilometer voor rijden.
Niet erg moesten ze er niet staan, zolang trek ze nog maar in stock heeft.
Ronse,
Ik heb mijn Trek bij Math Salden gekocht. Je kan daar echt wel koopjes doen, maar de service is bijzonder slecht (om niet te zeggen 'niet bestaand'). Als je wat handig bent, en eventueel zelf onderhoud kan doen, dan denk ik wel dat het de moeite is om je fiets in NL te gaan kopen. Als je niet van plan bent om zelf je fiets te onderhouden, dan zou ik persoonlijk er niet voor terugdeinzen om iets meer te betalen maar om dan wel goede after-service te krijgen. Aankoopprijs alleen is niet alles.
Mvg,
Koen
Ik heb mijn Trek bij Math Salden gekocht. Je kan daar echt wel koopjes doen, maar de service is bijzonder slecht (om niet te zeggen 'niet bestaand'). Als je wat handig bent, en eventueel zelf onderhoud kan doen, dan denk ik wel dat het de moeite is om je fiets in NL te gaan kopen. Als je niet van plan bent om zelf je fiets te onderhouden, dan zou ik persoonlijk er niet voor terugdeinzen om iets meer te betalen maar om dan wel goede after-service te krijgen. Aankoopprijs alleen is niet alles.
Mvg,
Koen