Ik ben nieuw op dit forum. Mijn (oude) MTB heeft gedurende een paar jaar de plaats moeten ruilen voor een racefiets (Bulls Harrier), maar vanaf volgende herfst wil ik opnieuw geregeld een MTB tochtje gaan maken. Ik ben dus gaan uitkijken naar een nieuwe bike, en na vergelijk opnieuw bij Bulls terechtgekomen.
Ik stond op het punt een Bulls Copperhead 3 model 2009 te kopen (mijn FM had er nog enkele in geborsteld aluminium), maar toen ik deze week in de winkel deze matzwarte Bulls Copperhead 3 model 2010 zag staan, was ik meteen verkocht (en de fiets dus ook

De uitrusting is identiek aan het model 2009, maar de schildering en striping is nieuw. Ook het frame vertoont lichte verschillen, want de lasnaden zijn nu ook heel mooi afgewerkt en weggewerkt.
De prijs is inderdaad 200 Euro omhooggegaan tov model 2009, maar dit werd gedeeltelijk gecompenseerd door enkele gratis extra’s die mijn FM erbij gegeven heeft.
Frame: 7005 lite aluminium, double butted, maat 52
Voorvork: Rock Shox REBA SL DA, 100 mm, Poploc remote lockout
Shifters: Shimano Deore XT
Derailleur: Shimano Deore XT 27-speed, Shadow
Voorderailleur: Shimano Deore XT
Crankstel: Shimano Deore XT, 44/32/22T
Remmen: Magura Julie, 180/160 mm
Stuurvoorbouw : FSA XC-282/FSA OS-190
Gewicht: 11,5 kg
Vandaag de remmen ingereden zoals voorgeschreven door Magura (remmen waren goed warm, maar ikzelf ook pfff
Groetjes