Hey Kurt,
Je had van mij ook nog ergens een foto zitten.
Hier heb je mijn e mail kenny.dr1@pandora.be
Nogmaals bedankt voor het gidsen tijdens mijn vakantie.
mvg
Kenny
Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Reesbiker
- Mountainbiker
He Peter,Coyote wrote:Hallo Alex,
Ik heb nog foto's gezien van u en de rest bij het stuwmeer!! één woord hiervoor: Prachtig![]()
Ik hoop dat ik er volgend jaar met Univega, Erwin, Frits, ... eens naar toe kan. Ik kijk er nu al naar uit![]()
Groetjes en misschien tot volgend jaar hé
Peter
Was ook een vette tocht. Wel veel banden pech. 6! lekke banden!
Kans is groot dat ik er volgend jaar weer ben. Ook dezelfde tijd weer. Neem wel een beter fietske mee met volledige vering en dan 120 mm voor. Kan ik wat beter de bergen afraggen
Gr, Alex
- Reesbiker
- Mountainbiker
He Kurt,univega wrote:De foto's zijn verzondenunivega wrote:Hey mannen,
hebben jullie nog iets gehoord van Peter en Filip van de vlaanders... ik heb van hen een mooie actie foto, maar ik heb hun email adres niet.
Heb je nog wat interessante foto's van onze tochten?
Gr,
Alex (Reesbiker)
Note: de kogel is door de kerk. We gaan volgend jaar voor 99% zeker weer naar Platja D'Aro!! Fully gaat deze keer mee!
- bollie
- Mountainbiker
Mannen...ook ik zal er weer zijn..4 weken gaat misschien niet lukken omdat ik per 1 december bij een andere werkgever ga werken en ik weet niet of ik daar ook 5 weken verlof kan nemen ...maar 3 weken ben ik er zeker ..zal dan ook wel half juli tot halg augustus zijn dus Kurt kan weer mooie tochten voor ons uitzoeken..