flanders cup#6 Langdorp 30/08/09
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Guy S.
- Mountainbiker
Ja, ik moest me regelmatig inhouden voor tragere rijders bij de afdalingen maar in de klimmen had ik het dan weer zwaar door het gewicht van mijne Canyon (een goei 12.5kg), mijn eigen gewicht (een klein 80kg) en m'n belabberde conditierobin wrote:ik heb er enkele gezien met een fully, zouden die op dat parcour een voordeel gehad hebben?
Maar een echt race-konijn met ne Spark of ne Epic...
- simple plan freak
- Mountainbiker
- Guy S.
- Mountainbiker
Hier http://www.mtbteamlangdorp.be/ staan er normaal op, maar ik krijg alleen rode kruisjes te ziensimple plan freak wrote:waar zijn de foto's te vinden??
simple plan freak
- simple plan freak
- Mountainbiker
Post by simple plan freak »
ik ook,Guy S. wrote:Hier http://www.mtbteamlangdorp.be/ staan er normaal op, maar ik krijg alleen rode kruisjes te ziensimple plan freak wrote:waar zijn de foto's te vinden??
simple plan freak
weet er iemand hoe dit komt?
-
Gibi Biker
- Mountainbiker
Post by Gibi Biker »
Een klein vraagje/opmerking:
Was er voor de FUN B categorie ook een kampioen van Vlaams Brabant voorzien? Ik heb hier niets horen over zeggen.
Moest dit niet het geval zijn is da eigenlijk wel jammer...
Was er voor de FUN B categorie ook een kampioen van Vlaams Brabant voorzien? Ik heb hier niets horen over zeggen.
Moest dit niet het geval zijn is da eigenlijk wel jammer...