flanders cup Westouter 6 september
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Guy S.
- Mountainbiker
De staat van het parcours
Is het parcours een beetje geschikt voor een vaste vork? Of zijn er veel putten en wortels? 
Ik onderschat het niet maar kwa tijd is toch een groot verschil e...jonathan wrote:er zijn er toch steeds die het niveau van de fun A onderschatten hélorre88 wrote:Kan je met een belofte - vergunning meedoen aan de funklassa A? Want mij conditie is beneden alle peil maar zou graag terug nog eens koersje rijden...
-
redbiker
- Mountainbiker
Of misschien overschatten wij, funklassers, onszelf misschien?lorre88 wrote:Ik onderschat het niet maar kwa tijd is toch een groot verschil e...jonathan wrote:er zijn er toch steeds die het niveau van de fun A onderschatten hélorre88 wrote:Kan je met een belofte - vergunning meedoen aan de funklassa A? Want mij conditie is beneden alle peil maar zou graag terug nog eens koersje rijden...
Iig, zolang hij niet meegereden heeft kunnen wij niet weten of hij het niveau onderschat hè. Misschien rijdt hij ons wel op een hoopje met zijn naar zeggen conditie beneden alle peil. Zou ook niet graag tegen Absalon willen rijden moest zijn conditie beneden alle peil zijn.:) Alhoewel, de Julien, zou er misschien toch wel eens graag tegen willen rijden als er toch niks op het spel zou staan.:)
-
redbiker
- Mountainbiker
Binnen het mountainbikewereldje wordt het niet heel erg onderschat denk ik, daarbuiten misschien wel meer.vince 78 wrote:Onderschatten of niet,er wordt toch al serieus gevlamd hoor in de fun.
@Jonathan,het wordt inderdaad door velen onderschat!
Grtz
Reed dit jaar mijn eerste koerske mee op de weg en stond in de start te praten met zo'n wegrenner. Toen hij vroeg of ik nog al gereden had (haren stonden nog op mijn benen :) ), en ik vertelde dat ik in de funklasse mountainbikete, zei hij wel onmiddelijk "ai, hopelijk kunt ge toch een aantal rondjes mee, zie dat ge u goed in het pelotonneke probeert te handhaven."
Na de koers die gast terug tegengekomen. Hij was eruit geflikkerd na 3/4de koers, ik vrij gemakkelijk in de kopgroep aangekomen. Was wel een spurt en door mijn slechte spurtcapaciteiten gene prijs gereden, maar toch... Is dan soms plezant dat mensen de funklasse onderschatten...