06-09-09 Olloy-sur-Viroin

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rocki
Mountainbiker

Post by rocki »

ha, ne meevaller, 't is maar 154km voor mij. Het is ne keer minder ver :-D

De week erna is't wel weer wa verder te doen (Bastogne, 230km).

Als ik op mijnen bike zit op een mega-parcours kan ik die afstand heel goed relativeren.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

de kilometers naar daar neem ik met plezier er bij....zo 'n toffe organisatie en wat een parkours. Ze kunnen daar kiezen welke richting ze uit gaan zonder inbreuk te doen aan het fungehalte qua mtb-en =D> [-X
mathieu
Mountainbiker
Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30

Post by mathieu »

dom filmke van" heel ervaren bikers " :-D :-D :-D
maar zo zie hoe het daar een beetje is daar ,herinner me een paar stukken in da filmke die er in 2007 ook in zitten

veel kijk en lach plzier :lol:
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

rocki wrote:ha, ne meevaller, 't is maar 154km voor mij. Het is ne keer minder ver :-D

De week erna is't wel weer wa verder te doen (Bastogne, 230km).

Als ik op mijnen bike zit op een mega-parcours kan ik die afstand heel goed relativeren.
Ik denk dat Bastogne (Bastognarde) op dezelfde dag is.
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

montenbaiker wrote:Als er zijn die ook de zaterdag al eens de streek willen verkennen... heb nogal wat tracks van de streek staan op gps. Wij zullen rond de middag vertrekken voor een ritje van een uur of 3-4. Je kan gerust met ons meerijden.
Kunnen jullie na de zaterdagse verkenning effie laten weten hoe het gesteld is met het parcours. Ik hou wel van wat slijk, maar de combinatie ervan met 85 km en dik 2000 hm is mij te uitdagend ...
montenbaiker
Mountainbiker

Post by montenbaiker »

Murdock wrote:
montenbaiker wrote:Als er zijn die ook de zaterdag al eens de streek willen verkennen... heb nogal wat tracks van de streek staan op gps. Wij zullen rond de middag vertrekken voor een ritje van een uur of 3-4. Je kan gerust met ons meerijden.
Kunnen jullie na de zaterdagse verkenning effie laten weten hoe het gesteld is met het parcours. Ik hou wel van wat slijk, maar de combinatie ervan met 85 km en dik 2000 hm is mij te uitdagend ...
We blijven daar overnachten en zullen niet op 't internet kunnen... dus zullen we helaas de staat van het parcour niet kunnen doorgeven.
Mijn ervaring daar is dat je overal een lei- of kalksteen ondergrond hebt met hooguit een laagje prut. Nog geen diepe bagger tegengekomen.
toerist
Mountainbiker

Post by toerist »

Is een aanrader
Ieder jaar ander parkoer, goede gezellige organisatie met chimay bij den apres. En gelukkig niet teveel volk en een zeer prachtige onderschatte streek om te biken.

Rit tot daar is de moeite waard.

Al vijf keer aanwezig geweest.

Ook dit jaar terug van de partij na een jaartje afwezig (vorig jaar zat ik in Spanje).
Herder Firmie
Mountainbiker

Post by Herder Firmie »

De herders starten hier om 9 uur voor deze prachtige tocht.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

herder levi wrote: Deze editie is zeker lastiger dan vorig jaar, dus ik hoop dat het nog een dikke week droog blijft, anders wordt het misschien te zwaar.
Waarschijnlijk een domme vraag van mij, maar is het ginder een week droog gebleven? :-)
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Herder Steven wrote:
herder levi wrote: Deze editie is zeker lastiger dan vorig jaar, dus ik hoop dat het nog een dikke week droog blijft, anders wordt het misschien te zwaar.
Waarschijnlijk een domme vraag van mij, maar is het ginder een week droog gebleven? :-)
Weerstation op 5km van Olloy:
http://www.mbnbe.mbonline.be/waarneming ... id=84&lg=2
Post Reply