30/08/09 Bekkevoort

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Gisteren ook de 65 gereden in Bekkevoort. Er wordt hier heel wat gezeverd over verkeerd gepositioneerde bv'n, fout opgegeven totaalkilometers, en dat klopt allemaal. Wat stond daar allemaal tegenover? een prachtig parcours met veel afwisseling, een vlekkeloze afpijling, op de gevaarlijke plaatsen waarschuwingsborden en waar nodig lint gespannen om van ver duidelijk te maken dat je best wat vaart mindert. Voor mij heeft de samenwerking tussen beide clubs een TT opgeleverd waar ik volgend jaar zeker zal naar uitkijken.
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

De Muggenbergse Stoempers en de Tieltse Wielervrienden danken alle deelnemers. Bedankt voor jullie eerlijke commentaren, ze waren vooral positief alleen bij de bevooradingen liep het een beetje fout.
We gaan alle commentaren bekijken en tegen volgend jaar zorgen dat de bevooradingen beter gepositioneerd zijn en de drankbevooradingen vervangen door volwaardige.
Hopelijk heeft iedereen zich geamuseerd en tot volgend jaar of tot op één van de volgende toertochten.
PeeTee
Mountainbiker

Post by PeeTee »

#-o wat een tumult voor 1 appel op de 30.000 kg die daar bij elkaar hing, wat ik erger vind is dat er nog steeds van die gasten rondrijden die het nodig vinden hun gellekes te dumpen tussen al da mooi groen, ik nuttig zelf ook W-cup al jaren en heb in mijn leven niet zo een aluminium ding in de natuur gesmeten, als je weet dat da 34 jaar duurt voor dat vergaat !

Dus gasten keep it cool by the way and enjoy riding :bounce:
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

PeeTee wrote:#-o wat een tumult voor 1 appel op de 30.000 kg die daar bij elkaar hing, wat ik erger vind is dat er nog steeds van die gasten rondrijden die het nodig vinden hun gellekes te dumpen tussen al da mooi groen, ik nuttig zelf ook W-cup al jaren en heb in mijn leven niet zo een aluminium ding in de natuur gesmeten, als je weet dat da 34 jaar duurt voor dat vergaat !

Dus gasten keep it cool by the way and enjoy riding :bounce:
Daarom dat ik ook schrijf "als iedereen dit zou doen".
Als jij fruit in uw tuin zou staan hebben en er komen wat wandelaars of fietser langs en die plukken uw boom kaal, je zou ook wel commentaar hebben zeker.

het dumpen van afval daar heb je overschot van gelijk.
Jakkie
Mountainbiker

Foto's?

Post by Jakkie »

Is er al nieuws van de fotografen die aan de kant van het parkoer achter een boom hun kiekjes maakten?
Waar (op welke site) gaan we kunnen genieten van het smoelwerk tijdens de spannende afdaling?

ik ben benieuwd!
Jan
http://www.herrygers.be
coldstein
Mountainbiker

Post by coldstein »

Volgens staan ze online bij de muggenbergstoempers. Rubriek foto's
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

coldstein wrote:Volgens staan ze online bij de muggenbergstoempers. Rubriek foto's
das de vorige editie
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

bram DR wrote:
coldstein wrote:Volgens staan ze online bij de muggenbergstoempers. Rubriek foto's
das de vorige editie
Hij is misschien nu pas terug aan het vertrek? :lol: :oops:
Bulls Eye
Mountainbiker

Post by Bulls Eye »

Zoals eerder belooft komen ze normaal deze week op onze site en dat is www.muggenberg-stoempers.be
Wij willen ook nog dank zeggen aan de mensen de flyers achter hun ruitenwisser niet zomaar op onze parking dumpen. Dit is voor ons een hoop werk gespaard en zou een vb moeten zijn voor ieder van ons. =D> =D> =D> =D>
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

moutenbikers zijn natuurvrinden é (de meesten toch).
Op de bevoorrading zei een mevrouw ook dat we allemaal braaf ons afval achterlieten waar het hoorde en niet op de grond gooiden =D>
Post Reply