30-08-09 Herne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
amateurken
Mountainbiker

Post by amateurken »

om 9u45 ook vertrokken voor de 60km.
Eerste keer dat ik in die streek gereden heb, prachtige streek.
Wel nie zoveel volk tegen gekomen onderweg. Hoeveel bikers hebben er zich ingeschreven?
Doorgang aan de beek was idd wel :bounce: ! Was het daar de bedoeling dat ge er door reed of eerder over de brugske?
Aan de organisatie, bedankt voor de toffe voormiddag! =D>
koenbb
Mountainbiker

Post by koenbb »

Bedankt aan alle 302 bikers die vandaag naar Kokejane afzakten!!!
Alle reacties waren tot nogtoe unaniem positief - ondanks het feit dat we in de vroege morgen een spelbreker op de baan kregen die wat pijltjes in een andere richting draaide (met dank aan de bikers die dit meldden zodat we vrij snel konden ingrijpen)!

Ik hoop dat de streek en het parcours jullie verwachtingen ingelost heeft - tips zijn altijd welkom!

Hopelijk tot volgend jaar!

Koen

PS wie slachtoffer werd van onze amateurfotografen kan de foto's binnenkort krijgen via http://mtb-vtt.blogspot.com/
G-Stoel
Mountainbiker

Post by G-Stoel »

Inderdaad een prachtige toertocht.Ik vond in het begin het baangehalte wat hoog , maar gaandeweg werd het veel beter.De bevoorradingen waren perfect.Eén keer misgereden vlak voor de eerste bevoorrading.
Mooie afdaling door een weide.We moesten daar het bos ingedraaid zijn.
We hadden 64 km aan 21 gem en een 700 hm.
Thommie
Mountainbiker
Location: zwarte BBp met RessorS vanveuren en 27 vitessen van e goe merk

Post by Thommie »

Mij hoor je niet klagen ( behalve over mijn eigen fysiek).
Ook de meisjes in de bevoorrading (de pitsgirls) waren vriendelijk ( ja, jij ook Lode) Al ben ik uit de buurt ik heb toch een tweetal nieuwe wegskes ontdekt. Ik heb mij geamuseerd.
Jullie zijn goe bezig.
=D>

tot volgend jaar
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Het kan aan mij liggen maar ik vond deze tocht minder mooi dan vorig jaar. Veel te veel asfalt naar mijn zin dan, ok het waren mooie wegjes en meestal erg verlaten ook maar ik hou toch liever van veld of boswegels.

Er waren uiteraard zeer mooie passages door bossen en velden dit is ook de reden waarom we vtt tochten rijden hé!
Voorts waren wij blijkbaar 1 van de eersten die te maken kregen met de pijltjesdief #-o ik heb dan proberen bellen naar het noodnummer om te vragen waar we naar toe moesten maar er nam raar maar waar niemand op. Ik heb dat gemeld aan de bevoorrading en ze zijn dan beginnen rondbellen. #-o
De pijltjes in 2 richtingen plaatsen over dezelfde weg dat was ook vrij verwarrend. Voor de rest rustig tochtje in een mooie omgeving, goede bevoorradingen met vriendelijke dames.
ranstje
Mountainbiker

Post by ranstje »

Het kan aan mij liggen maar ik vond deze tocht minder mooi dan vorig jaar. Veel te veel asfalt naar mijn zin dan, ok het waren mooie wegjes en meestal erg verlaten ook maar ik hou toch liever van veld of boswegels.
Ik heb het vermoeden dat je de 44 km tocht gedaan hebt... De 60km had véél bos en 60% offroad, boven de 700 hm en leuke technische stukjes met nog een fantastische goed klaargemaaide spoorwegberm waar we ons naar boven mochten zweten! Allemaal gewldig toch!?! =D>
Toegegeven, er moet soms op beton gereden worden om overbruggingsstukken te doen - maar waar is dat niet zo? Hier was de beton soms in zodanige toestand dat het dan nog een halve veldweggel was :lol:

Wat mij betreft: ik sta te springen voor de volgende zitting! :bounce:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Nee hoor, wij hebben de 60 gedaan!! 63 om precies te zijn 21,5avg.

Het was leuk maar toch vond ik deze vorig jaar leuker
Post Reply