Zelf aan fiets werken

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
ReeVeS
Mountainbiker

Post by ReeVeS »

ben van plan me in te schrijven voor onderstaande module ... iemand misschien ervaring hier mee ???

http://www.vtibrugge.be/dag/VOLWASSEN/S ... ud%201.php
coldstein
Mountainbiker

Post by coldstein »

dehert73 wrote:syntra hasselt gaan kijken . daar stond vermeld dat de cursus bedoeld is voor mensen die een fietsenwinkel willen beginnen. weet er hier iemand of dat echt zo is ?
Ik heb de twee jaar cursus gevolgd in Diest. CVO de oranjerie. Zeer tevreden!! Daar was een collega die 1 jaar bij Syntra geweest was. Ze proberen je daar duur materiaal te verkopen en het examen wordt afgenomen door fietsenmakers uit de buurt. Je begrijpt al dat ziij gewoon 'concurenten' kunnen wegstemmen.

Aan iedereen die een cursus wil volgen: denk aan de opleidingscheques. Met dat systeem heeft elke werknemer een korting van Max €125 per jaar op de opleidingen of zelfs materiaal dat nodig is voor de cursus.
dehert73
Mountainbiker

Post by dehert73 »

gisterenavond telefoon gekregen van thhi tessenderlo , of ik nog intresse had , er was al iemand gestopt en ik stond op de reservelijst . =D>
coldstein
Mountainbiker

Post by coldstein »

dehert73 wrote:gisterenavond telefoon gekregen van thhi tessenderlo , of ik nog intresse had , er was al iemand gestopt en ik stond op de reservelijst . =D>
Doen! Eén van de lesgevers is van Deprez in Paal en zeer bekwaam. Een maat van mij volgt ginds ook les in het tweede jaar.
Post Reply