30/08/09 Bekkevoort

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BWphile
Mountainbiker

Post by BWphile »

Gisteren de 84 km gedaan. Ik heb niks op deze TT aan te merken alleen kwam voor mij de 3de bevoorrading wat laat (+/- 68 km).
Zeer mooi parcours en perfecte afpijling.
Gemiddelde was uiteindelijk 21.6 maar op 50 km was dit nog 23.2. Had ik die dip niet gehad was het uiteindelijk nog meer geweest :-?

Tot volgende jaar :wink:
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

@ strammermax : die schotelattenes zijn van het leger
PeeTee
Mountainbiker

Post by PeeTee »

Inderdaad er was iets loos met die bepijling of bevoorradingen !!

Ben ook pas tegen 10h00 vertrokken, ik vond het wat aan de frisse kant zo vroeg en wil het zomergevoel nog lang vasthouden 8) , ging voor de 65 km en omdat ik een trainingsschema volg moest ik ongeveer 2.5h trainen aan pols tussen 145 en 162 max, en inderdaad bij de laatse splitsing was ik ook een beetje verward.Had al 66 km op teller staan en moest rechtdoor volgen voor de 65met nog 4km tegaan [-X ...dus 70km
ma ja vergissen is menselijk hé .

Het enige minpunt was toch vele asfaltwegen :-?

Gemidd 23.6 km/h aan gemidd pols 150, ben aan het trainen voor de Roc d'azur by the way.

No balls no glory

[/img]
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

PeeTee wrote: Het enige minpunt was toch vele asfaltwegen :-?
Dan heb jij vast en zeker een andere TT gereden dan de rest?

Prima rit, jammer van de vele stenen die de veldwegen ontsieren en zoals reeds aangehaald, de spreiding van de bevoorradingen kon beter. De laatste bevoorrading aan de boswachtershut / toren zoog.
PeeTee
Mountainbiker

Post by PeeTee »

Ik ben zeker dat ik in bekkevoort ben vertrokken en was toch niet de enige die daar op dat asfalt regelmatig vertoefde :wink:

Ik zal mijne route van mijne Garmin eens straks thuis erop zetten,ok dan hebben we een beter zicht erop :bounce:

De laatste 4 km heb ik nog met een appel el peer in mijn achterzak gereden, amai nie da zijn dikke appels :-D

Peetee
BWphile
Mountainbiker

Post by BWphile »

madskatingcow wrote:

Prima rit, jammer van de vele stenen die de veldwegen ontsieren en zoals reeds aangehaald, de spreiding van de bevoorradingen kon beter. De laatste bevoorrading aan de boswachtershut / toren zoog.
Idd veel asfalt was er niet te bespeuren.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

madskatingcow wrote:

[-X [-X uitkijktoren :-D
bikerbee
Mountainbiker

Post by bikerbee »

Inderdaad een mooie tocht en de organisatie heeft er wel echt de heuvels uitgezocht. =D>

Ik ben van de streek en ken het daar wel en veel meer is er niet uit te halen. En wat het asfalt/beton betreft, dit was eigenlijk toch niet zoooo veel. Men kan er nu eenmaal niet buiten om verbindingen te leggen over deze wegen.

Proficiat voor de moeite en het werk want het organiseren van een tocht valt toch niet te onderschatten.

En wat de bevoorrading betreft vond ik het in orde behalve de drank die kon inderdaad wel beter. Maar ja als aquarius belooft te komen en ze doen het niet, dan moet men ander oplossingen zoeken.
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Gisteren ook de contreien in en rond Bekkevoort komen onveilig maken met een delegatie van ons clubke.....

Zoals al zo vaak verteld op de voorgaande pagina's ook van mij =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> voor de organisatie...Bepijling was een van de beste dat ik al ben tegen gekomen op de (vele) TT die ik reed....Bevooradingen waren oke maar ook zoals hiervoor vermeld mss de "possisionering"ervan aanpassen ....Heb ook nog eens sinds lange tijd kennis gemaakt met moeder aarde...ne salto of 3 tegen bijna 30p/u.....gelukkig zonder al teveel schade(niks aan de bike #-o & bij mezelf niets dat niet geneest...wa schaaf wonden en wa blauw plekken)

Voor mannen die van de cijfertjes houden....84km in 3.48u,avs 22....

PS: Toen ik binnen kwam en men bike afgaf aan de stalling merkte ik dat men "Tool zakje" onder men zadel was opengegaan...na verdere controle blijkt dat ik men BBB pompje met blauwe dop met een bijna leeg gas bommetje,merkloos ref 2809829 & men slot, merk Abus met 90cm kabel verloren ben...Het moet gebeurd zijn tss km 65 en het einde van de 83km(Toen was menne ploeg maat plat gereden en heb ik alles nog gebruikt ) Moest iemand dit gevonden hebben PB me maar en kunnen we iets afspreken.....Alvast bedankt
MVG
Tim aka Dirty Daddy
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

PeeTee wrote: De laatste 4 km heb ik nog met een appel el peer in mijn achterzak gereden, amai nie da zijn dikke appels :-D

Peetee
Als elke biker dit zou doen dan kunnen we in de toekomst nog meer asfalt inlassen. [-X [-X
Dit wordt ook wel diefstal genoemd.
Post Reply