30/08/09 Villers-La-Ville

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

na deze prachtige rit......en tamelijk kort bij huis ,klaar om zondag naar Olly-sur -Virion te trekken.......Qua parcours lijken deze veel op elkaar...???
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ware, OsV ligt wel 100km verder he ;-) Nogal lastig vergelijken, maar wees gerust daar gade u ook amuseren !

Wat betreft VlV, was het parcours een beetje hetzelfde ? Ik hoor meer en meer geruchten als zou er meer paadjes en tracks minder toegankelijk zijn.

VlV heeft ook ALTIJD goei weer !
El Che
Mountainbiker

Post by El Che »

Dit jaar de rit in Villers-la-Ville ingeruild voor de TT van Opbrakel. Volgend jaar weer naar Villers-La-Ville ...
Het beest van Leest
Mountainbiker
Location: Specialized Epic, Focus Black Raider, Intense Tracer

Re: verwachtingen ingelost

Post by Het beest van Leest »

dirtymtbiker wrote:ja, mooi tt
alle tochten in die streek zijn goed, kwa parcours

om nu te gaan zeggen van "Ardennen gelijkenis" ???
Dan moet men eens dringend oa; Theux, Malmedy, Bataille des Ardennes,
Hautes Fagnes, Bouillon, Bastognarde, Hollange ... gaan rijden.
Daar kunt ge drie maal zo lang een afdalingske doen :-D ... wel eerst drie maal zo lang naar boven ! :wink:

Ik had er 860 hm op polar/50km

Wie heeft er nog hm gegevens?

@ dirtymbiker: ongeveer 830 hm op mijne Garmin, het parcours kan bekeken worden op www.gpsies.com (opgelet: indien je deze later zelf nog eens wil narijden, een gedeelte hiervan ging over privé-gebied, dus niet schrikken als er dan een kwade boer met zijn riek achter u komt gelopen :wink: )
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

Hallo

Klein videooke gemaakt
http://www.mtboverijse.be
Lasne, Chastre,Tangissart het zijn allemaal prachtige tochten hier in
onze buurt
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

phille wrote:ware, OsV ligt wel 100km verder he ;-) Nogal lastig vergelijken, maar wees gerust daar gade u ook amuseren !

Wat betreft VlV, was het parcours een beetje hetzelfde ? Ik hoor meer en meer geruchten als zou er meer paadjes en tracks minder toegankelijk zijn.

VlV heeft ook ALTIJD goei weer !
Toch ni heb die in Olly ook al gebold......het verschil.....alles duurt er wat langer....zowel bergop als bergaf. en in Villers veel nieuwe stukken in 't parcours tgo vorig jaar
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Dat stukje op het einde van de Ravel (de eerste 10km) : op het einde kom je aan een brug met beneden een vijver. Zou daar iemand van de kant afgereden zijn? Zag er tricky uit.
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Post by pierrot le fou »

Als je uit verlof terug komt , met de buik een beetje ronder ... dan is VLV een pracht van een opener .
Eigenlijk waren er veel singletracks , en was technisch rijden nodig , met bedachtzaamheid in het acchterhoofd .Kijk maar naar al die reparaties langs de kant van de tracks, meesstal onderaan .....de hellingen .
Ik heb van deze tocht genoten ... 9/10 8) :drunk:
De Bierbikers komen zeker weder ...
Ik hoop Schijfrem te mogen ontvangen bij TT BWL , ik heb leren luisteren naar zijn commentaar , we leren er uit .
Tot schrijfs ....
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

pierrot le fou wrote:Als je uit verlof terug komt , met de buik een beetje ronder ... dan is VLV een pracht van een opener .
Eigenlijk waren er veel singletracks , en was technisch rijden nodig , met bedachtzaamheid in het acchterhoofd .Kijk maar naar al die reparaties langs de kant van de tracks, meesstal onderaan .....de hellingen .
Ik heb van deze tocht genoten ... 9/10 8) :drunk:
De Bierbikers komen zeker weder ...
Ik hoop Schijfrem te mogen ontvangen bij TT BWL , ik heb leren luisteren naar zijn commentaar , we leren er uit .
Tot schrijfs ....
Als BWL ... BrandWeer Leuven is ? Ik ga daar zeker bollen (de 73km proberen) :bounce:
Yalta-cruiser
Mountainbiker

Post by Yalta-cruiser »

balen, f*ck,
lach maar en zeg maar dat dit een 2de rangs tochtje is...
Bidon vergeten, dan maar de 50 zonder...
Kramp als gevolg en glucose spiegel na 30km veel te laag...
35 ipv 50...
En blij da'k binnen reed.
Maar blijft super tochtje.
Waar 6/9?
Post Reply