30/08/09 Bekkevoort

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Reaper
Mountainbiker

Post by Reaper »

Bulls Eye wrote: Vergeet niet onderweg uw mooiste glimlach ten berde te brengen want over het hele parkoer staan er fotograven die u op de gevoelige plaat zullen zetten. Deze kan je volgende week al op onze site terug vinden. Tot morgen waarschijnlijk (o)

Amaai sjiek, lang geleden dat we nog eens een lens zijn tegengekomen op nen tt. Bij deze ben ik sebiet ook van de partij :-D Alleen veu de fote eh :wink: En als we dan toch daar zijn ook veu de tt en e paar goei pintjes achteraf :bounce:
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

De 45km gedaan. Mooie tocht met een beetje vanalles in. Een aantal stevige klimmetjes en een paar mooie afdalingen. Had ook den indruk dat het bijna nooit plat ging, ofwel was het klimmen oftewel vals plat. Voor mij toch een zeer geslaagde tocht. Ook een tijdje achter iemand gereden met een mountainbike.be tenue (zijn deze trouwens nog te verkrijgen) aan, geloof op een cube reaction, merci want ik ben paar keer goed mee berg opgereden omdat je goed gang maakte voor mij, dit was vooral in de laatste 15km. Na afloop nog een lekkere blonde leffe gedronken en mijn danoontje :wink:, wat ook een leuk initiatief was. Zeker een tocht voor volgend jaar terug te doen.
Silverbol
Mountainbiker

Post by Silverbol »

Prachtige tocht en niks op aan te merken echt niks :lol: .
Heb de 55 gereden moest nog terug naar diest kwam ik op mooie 70 uiteindelijk. En inderdaad altijd klimmen bijna nooit plat op de 55 had ik 560 hoogtemeters dan ook. En het leuke was de 2 bevoorrading spijtig dat er daar wel geen waffeltje of dergelijke te krijgen was maarja dan zou de prijs van de 45 en 55 omhoog moeten zeker. De bepijling was ook uitstekend niks op aan te merken .
Het mocht alleen wa warmer zijn int begin :oops: .
Tot volgendjaar
cortinovis
Mountainbiker

Post by cortinovis »

Helemaal tevreden van de 83 km tocht. De eerste 20 km tot aan de eerst bevoorrading aan de autostrade niemand tegengekomen, maar was wel vroeg gestart. Pijlen waren goed en telkens op tijd een verwittiging bij gevaarlijke punten.
De 3de en 4de bevoorrading volgden elkaar heel snel op maar over een extra drankstop gaan we niet zagen :-D
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Net terug van de 65 dat er 70 waren + dan nog eens naar huis : 84

De eerste 25 vond ik niet zo goed, maar na de eerste bevoorading was het uitstekend. Buite het feit dat er 30 km lang geen bevoorrading was en dan plots 5 km weer #-o
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

ok net terug van hier.
Gestart voor de 65km, maar blijkbaar ergens verkeerd gereden, had er op het einde een goei 74.
Vond het een zeer mooie tocht en zeker goed bepijld ( zelfs zo goed dak bij een huis op den oprit stond.) en altijd een bordje gevaarlijke afdaling. Een voorbeeld voor andere tochten. =D> =D>
Klein min puntje was dat er 2 bevooradingen zeer kort op een volgden, maar ja dan rijden we er toch gewoon voorbij.
walter 123
Mountainbiker

Post by walter 123 »

De 83km gedaan en voor een keer geen pijltjes gemist .
Dat wilt al wat zeggen over de uitpijling ! dik in orde dus ‘ het was toch alweer een plezant ritje ,Blijft toch altijd de moeite om af te zakken naar deze streek .Het lag er vandaag ook nog eens perfect bij alles kurkdroog.en niet te warm . rond de 60 km nog een cola ‘tje gekregen als extra .Wat wel zeer aangenaam was , dat smaak toch altijd ! Ik voelde mij herleven .
Ben uitgekomen op 84 km dat komt waarschijnlijk omdat we de auto op de wei moesten parkeren .op een redelijke afstand van de inschrijving .
Prima tochtje .mijn gegevens 84km gem.23.12 hoogte meters weet ik niet .
Tot de volgende :wink:
Biker B
Mountainbiker

Post by Biker B »

Heb samen met zoontje de 25 km gereden. Was perfekt in orde. Had me thans voorgenomen hem te laten meerijden met één van van jullie begeleiders (was trouwens een goed initiatief) maar deze strarte al om 9 uur en dat was toch iets te vroeg voor ons. Nuja ikzelf had gisteren al de 55 komen rijden.
Organisatie was dik in orde. Duidelijke pijltjes, duidelijke splitsingen, goede afwilsseling in parkoer,niet te warm of koud,..
alleen een beetje wind maar dat heb je daar wel regelmatig in die open vlakten,.. alléé geslaagd een pluim voor de orga.
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Biker B wrote:Heb samen met zoontje de 25 km gereden. Was perfekt in orde. Had me thans voorgenomen hem te laten meerijden met één van van jullie begeleiders (was trouwens een goed initiatief) maar deze strarte al om 9 uur en dat was toch iets te vroeg voor ons.
Ik dacht juist om 9 uur te vertrekken omdat er niemand was komen opdagen toen ik net iemand hoorde vragen waar de begeleide tocht was. Ben dan omstreeks kwart na 9 vertrokken met één kid dus.
Dirkske
Mountainbiker

Post by Dirkske »

Ik heb vandaag de 65km gedaan en ik heb van begin tot eind genoten.
Ik kwam ook wel uit op een goeie 70km, maar dat vond ik eigenlijk niet erg. De tocht was prachtig, duidelijk aangegeven en de bevoorradingen waren ook in orde ( ze mochten voor mij wel iets beter over het parkoers verdeeld liggen).
Dus ook van mij =D> =D> voor de organisatie.

Ciao!
Post Reply