Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Dag 3 van de 12 opgelegde rust ; de wraatzucht heeft z'n intrede gedaan ....
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
het "opgelegde rustig doen" kan de pot op.
ben vandaag zo'n anderhalf uurtje rustig gaan bollen ... ni teveel hm's ... af en toe akker-weggetjes gevolgd via m'n Garmin, maar de boeren hadden die dan al "bewerkt"
toch kontent da'k terug op de fiets kon kruipen ... morgen doen we't nog is

ben vandaag zo'n anderhalf uurtje rustig gaan bollen ... ni teveel hm's ... af en toe akker-weggetjes gevolgd via m'n Garmin, maar de boeren hadden die dan al "bewerkt"
toch kontent da'k terug op de fiets kon kruipen ... morgen doen we't nog is
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
duts tochikke met de fiets wrote:het "opgelegde rustig doen" kan de pot op.
ben vandaag zo'n anderhalf uurtje rustig gaan bollen ... ni teveel hm's ... af en toe akker-weggetjes gevolgd via m'n Garmin, maar de boeren hadden die dan al "bewerkt"![]()
toch kontent da'k terug op de fiets kon kruipen ... morgen doen we't nog is![]()
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
en ? voor wanneer is't met uwe fiets ?Sgt.Stedenko wrote: duts toch
vandaag den achtertuin van Erps-Kwerps verkend ... allé, ik denk da't daar was
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Er scheelt iets met de fiets waar de fietsenboer geen antwoord op weetikke met de fiets wrote:en ? voor wanneer is't met uwe fiets ?Sgt.Stedenko wrote: duts toch
vandaag den achtertuin van Erps-Kwerps verkend ... allé, ik denk da't daar was
Gekraak tot en met. Ging er vanmiddag eens naar kijken. Anders een nieuwe frame en zal ik hem volgend weekend terug hebben
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
misschien is nen andere fietsenboer proberen ?Sgt.Stedenko wrote: Er scheelt iets met de fiets waar de fietsenboer geen antwoord op weet![]()
Gekraak tot en met. Ging er vanmiddag eens naar kijken. Anders een nieuwe frame en zal ik hem volgend weekend terug hebben
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Kzal content zijn als ik mijne velo terug ga hebben want deze topic begint hier een stille dood tegemoet te gaan 
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
duts tochSgt.Stedenko wrote:Kzal content zijn als ik mijne velo terug ga hebben want deze topic begint hier een stille dood tegemoet te gaan
binnen een maandje kan ik de nieuwe Trek Fuel EX 9 bestellen ... als je fiets dan nog ni klaar is kan ik je mijn Scott lenen
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Kben vree content dat gij altijd mij een steuntje in de rug geeft eikke met de fiets wrote:duts tochSgt.Stedenko wrote:Kzal content zijn als ik mijne velo terug ga hebben want deze topic begint hier een stille dood tegemoet te gaan
binnen een maandje kan ik de nieuwe Trek Fuel EX 9 bestellen ... als je fiets dan nog ni klaar is kan ik je mijn Scott lenen![]()
![]()