Deze morgen ook gestart voor de grote toer maar na 8km was het inderdaad prijs, geen bepijling meer, nu ja we wisten dat het via Boeschepe was dus dan maar via de weg. Hier en daar nog enkele keren verkeerd gereden, in totaal 76,6km op de teller met en avs van 22,4km/h.
Voldaan terug naar huis en volgende keer zeker terug
29/08/2009 Westouter
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dieter ex Mx-er
- Mountainbiker
Vree schone tocht! 1 pijltje was weg maar we hebben ff logisch nagedacht en een baantje ingereden. En daar hing de volgende pijl. Parcour was zwaar genoeg. De Kemmel blijft een beest, want ik deed hem niet 2x maar 3x
. Wel ferme kassei afdaling jammer dat ik me snelheid niet kon meten, want kwas me snelheidsmeter vergeten..
De mensen aan de bevoorradingen werden wanhopig van die kut flikken! Tging toch maar om een wegrit en geen koers.. Wat een dombo's!
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Gisteren in de namiddag ook de tocht gereden. De basislus + lus2. Ik heb dus geen last gehad van verdwenen pijltjes.
Wanneer ik dit hier lees, vraag ik me wel af of ze in Westouter alle nodige toelatingen hadden. Want , als ik me niet vergis, waren er vorig jaar ook pijlen verdwenen op de catsberg en hebben tal van andere tochten zoals Poperinge daar geen last van. En als de politie al eens ingrijpt!?
Voor de rest vond ik deze organisatie best OK.
Wanneer ik dit hier lees, vraag ik me wel af of ze in Westouter alle nodige toelatingen hadden. Want , als ik me niet vergis, waren er vorig jaar ook pijlen verdwenen op de catsberg en hebben tal van andere tochten zoals Poperinge daar geen last van. En als de politie al eens ingrijpt!?
Voor de rest vond ik deze organisatie best OK.
- rapidvet 19
- Mountainbiker
Post by rapidvet 19 »
Heb gisteren samen met twee vrienden ook de volledige toer gereden. Leuk tochtje in een leuk weertje. Tijdens lus 1 onze parcourskennis goed kunnen gebruiken om het parcours met de verdwenen pijltjes terug te vinden. Wel twee maal langs kerkhof op de Cats moeten rijden. De flikken gedroegen zich precies alsof de Tour de France passeerde, maar het waren gewone patatekoereurs zoals wij. Tja niets aan te doen zekers. We hebben ons toch goed geamuseerd. THX

- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
@de organisatie :
Wat is/was de reden eigenlijk waarom de franse politie jullie eigen pijlen verwijderde???
Heb dat nu nog nooit geweten dat de politie helpt afpijlen

Wat is/was de reden eigenlijk waarom de franse politie jullie eigen pijlen verwijderde???
Heb dat nu nog nooit geweten dat de politie helpt afpijlen
Ik stel mij hier eigenlijk dezelfde vraag, was dit aangevraagd door de organistie om op Frans gebied te rijden? Ook de manier waarop men op de bevoorrading reageerde vond ik zeer raar: "Ja, we weten van dit probleem, laat die lus voor wat ze is en rij een andere"veeteeteetje wrote:@de organisatie :
Heb dat nu nog nooit geweten dat de politie helpt afpijlen![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk omdat de mtb-tocht integengestelde richting vd 'afgesloten' koerswedstrijd' verliep.veeteeteetje wrote:@de organisatie :
Ik wil die flikken nie goedspreken maar de pijltjes wegnemen was niet helemaal onterecht eerlijk gezegd. Een frontale botsing tussen een mtb'er en een wouldbe-coureur (of volgwagen) is mogelijk vermeden geweest
Ja het was een ramp zaterochtend met die pijltjes. Het was voor ons een nachtmerrie. Voor alle duidelijkheid we hadden al van december toelating van alle franse gemeenten waar onze tocht passeerden. Wij wisten niets van die grote fietstocht van rijsel. Geen enkele gemeente heeft iets gezegd van die organisatie. We nemen nu al contact op met deze franse organisatie om te weten voor volgend jaar . We willen dat geen twee keer meemaken.dessie wrote:Waarschijnlijk omdat de mtb-tocht integengestelde richting vd 'afgesloten' koerswedstrijd' verliep.veeteeteetje wrote:@de organisatie :
Ik wil die flikken nie goedspreken maar de pijltjes wegnemen was niet helemaal onterecht eerlijk gezegd. Een frontale botsing tussen een mtb'er en een wouldbe-coureur (of volgwagen) is mogelijk vermeden geweest