30/08/09 Villers-La-Ville

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Schijfrem
Mountainbiker

30/08/09 Villers-La-Ville

Post by Schijfrem »

16° LA VILLERSOISE
===============
Provincie: Waals-Brabant
Categorie: Toertocht
Afstand: 10-20-35-50 km
Startuur: 8.00-11.30
Plaats: Ruines de l'Abbaye
Extra: Douches, Bike-Wash, Bewaakte fietsparking
Phone: 071/87.91.89
E-mail: valentin.villar@skynet.be
Website: www.lavillersoise.be

---------------------------------------------------------
Bij goed weer staat deze schitterende tocht op mijn agenda :-)
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

bij droog weer ben ik ook paraat voor deze prachtige rit.
Als 't de volgende dagen blijft regenen kan het daar een modderpoeltje worden......en douches?????? Ja ,enkele tuinslangen onder een party-tent met koud water :evil:
DV33
Mountainbiker

Post by DV33 »

count me in!! zalig tochtje!! :bounce: :bounce: :bounce:
regen, slijk, maakt allemaal ni uit.

@de ware: mijn douche bestaat altijd uit Broekies; in mijn blootje naast de auto, dus.. wat een luxe, die tuinslang !

:drunk: :drunk: :drunk:
DV33
Mountainbiker

Post by DV33 »

PS: waarom vinden we deze ni terug in de kalender?
heb dit al meer gemerkt, de W-Brabantse tochten worden niet vaak opgenomen in de kalender.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

DV33 wrote:PS: waarom vinden we deze ni terug in de kalender?
heb dit al meer gemerkt, de W-Brabantse tochten worden niet vaak opgenomen in de kalender.
Als de organiserende club de gegevens niet doorspeelt aan www.mountainbike.be dan wordt die niet opgenomen. Tenzij iemand anders die moeite doet. Als ik positieve commentaren lees over een TT die niet in de kalender staat, dan stuur ik zelf de gegevens door naar info@mountainbike.be (of bovenaan rechts in de kalender klikken) en een paar dagen later staat hij daar dan netjes tussen. Ik zal het van deze ook proberen, maar het is al betrekkelijk laat en het is ook vakantie voor de moderatoren! Hij staat wel vermeld in de kalender mountainbike2009 die ook online kan geraadpleegd worden: http://www.mountainbike2009.be/rando/14 ... SOISE.aspx
DV33
Mountainbiker

Post by DV33 »

@StrammeMax: ah ok dat verklaart e.e.a.
Ondertussen staat hij er dus tussen. Thx!!
freewoody
Mountainbiker

Post by freewoody »

heb deze 2 jaar geleden gereden prachtige tocht zeer goede organisatie deze rit is echt een aanrader .ik ben dit jaar terug van de partij.
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

DV33:
"count me in!! zalig tochtje!!
regen, slijk, maakt allemaal ni uit.

@de ware: mijn douche bestaat altijd uit Broekies; in mijn blootje naast de auto, dus.. wat een luxe, die tuinslang ! "

"PS: waarom vinden we deze ni terug in de kalender?"

Omdat er telkens weer van die broekies naast hun auto staan om zich om te kleden :-? :wink:
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Vergeet hier niemand te vertellen dat dit een prachtig parcour is? Met 95 % off road. Bossen en klimmetjes, door een riviertje ongelooflijke prachtige omgeving. En niet zo ver (Waals Brabant iets onder Brussel)Voor jonge mannen die zich niet kunnen houden: Blaas u niet op op de eerste klim (kassei) de klim gaat verder in het bos, gevolgt door een technische afdaling. Wie voor de volle 50 gaat hier heb je waar voor uw geld. En ja die douches. Ik was een van de weinigen die gedoucht heeft, dat het dan koud water is in een tentje dat neem ik er wel bij. Liever een koude douche dan een pover emmerke. [-o<
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

idd prachtige TT en je kan er daarna nog een brocante meepikken (als ik me ni vergis) in 2001 was dit mijn eerste TT en dacht er toch effe over om mijn fiets op die markt te verkopen #-o :lol: ondertussen deze TT al ne keer of 7 gereden en ik kom nog altijd met veel plezier terug :bounce:
Post Reply