Beroep

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

Dirty Daddy wrote:
jakke-pompier wrote:Nog 1 week als coördinator uitgaande goederen bij spar retail Heist o/d Berg, dan magazijnier bij Van den Broeck in Herentals.September avondschool fietsmaker bijvolgen :P

Dan is hij niet enkel schoonbroer,ploegmaat...word hij ook nog collega op het werk & partner in crime op de avondschool #-o
Jaja we hangen veel te veel samen.
franco
Mountainbiker
Location: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon

Post by franco »

Hubertje wrote:
franco wrote:
Hubertje wrote:Huub ontwerpt cryogeen equipment voor vanalles en nogwat, in de industrie.

(cryofit van marzocchi oa)
Wat doet Marzocchi met vloeibare stikstof? Is het om kunsstof te bewerken, fijnmalen?
cryofit vorkpoten:
binnenpoten in vloeibare stikstof -> krimpen -> binnenpoten in de kroon -> zetten uit -> klemmen zich vast.
begrepen, maar had in de eerste mail cryofit niet zien staan. Soms wordt stikstof gebruikt om rubber en andere zachte kunststof hard te maken om te kunnen verpulveren
letsgetloose
Mountainbiker

Post by letsgetloose »

Ik doe leercontract kapper, 2de jaar. Voorlaatste dus :bounce:
en nee kzen geen janet :lol:
bcb
Mountainbiker

Post by bcb »

Chocolatier, bakker van opleiding maar door medische redenen moeten overschakelen op deze richting.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

bcb wrote:Chocolatier, bakker van opleiding maar door medische redenen moeten overschakelen op deze richting.
gij gaat mijnen beste vriend worden :-D :-D :-D
peejee
Mountainbiker

Post by peejee »

eerste bachelor burgerlijk ingenieur-architect, voorlopig toch nog, misschien in september iets anders moeten doen :p
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

ikke met de fiets wrote:
bcb wrote:Chocolatier, bakker van opleiding maar door medische redenen moeten overschakelen op deze richting.
gij gaat mijnen beste vriend worden :-D :-D :-D
:cry:
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

peejee wrote:eerste bachelor burgerlijk ingenieur-architect, voorlopig toch nog, misschien in september iets anders moeten doen :p
Waar?

Ik studeer ook burg. ir-arch, in Brussel aan de VUB. In september start mijn tweede master, dus ben er bijna vanaf (hopelijk :wink:)
Silverbol
Mountainbiker

Post by Silverbol »

In de voetsporen van mijn vader getreden bij BELGACOM na 5jaar rondzwerven in twee andere bedrijven. En heb er tot nu toe geen spijt van en zal ik ook niet snel hebben :-D
JeremyV
Mountainbiker

Post by JeremyV »

Ik ben programmeur in een klein bedrijfje te Harelbeke :-) .
Post Reply