Hij is ondertussen al verkochtspiker wrote:leuke bike steek er idd ook n ritheu zadelpen in
S-works carbon HT model 2010(nieuwe foto's p14)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- BMW
- Mountainbiker
kader
voor iedereen die denkt dat ik gek aan t worden ben:
kader mag weg,maar moet niet.
Is hij niet verkocht deze winter ,dan monteer ik alles nieuw erop en zal hij dienst doen volgend seizoen vanaf maart ongeveer.
Is hij verkocht ,dan koop ik iets wat ik in de showroom nog niet zien staan heb :
prijs:+4000 euro
gewicht:8.7 kg
remmen:R1
vork:sid WC
wielen:SLR
....
heb er al testrit mee gedaan en ben verloren
reed als een pijl en zat er onmiddelijk als gegoten op
bovendien zeer mooie kleuren en afwerking dus....wait and see
kader mag weg,maar moet niet.
Is hij niet verkocht deze winter ,dan monteer ik alles nieuw erop en zal hij dienst doen volgend seizoen vanaf maart ongeveer.
Is hij verkocht ,dan koop ik iets wat ik in de showroom nog niet zien staan heb :
prijs:+4000 euro
gewicht:8.7 kg
remmen:R1
vork:sid WC
wielen:SLR
....
heb er al testrit mee gedaan en ben verloren
reed als een pijl en zat er onmiddelijk als gegoten op
bovendien zeer mooie kleuren en afwerking dus....wait and see
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Klinkt als een Canyon : Grand Canyon CF 9.0 SL
Het is nog maar augustus en er wordt al over de winterstop gesproken. De zon schijnt nog volop ...
Ik heb serieuze bedenkingen bij de uitleg die telkens aangehaald wordt. Anders maak je ons wel iets anders wijs vermoed ik
Het is nog maar augustus en er wordt al over de winterstop gesproken. De zon schijnt nog volop ...
Ik heb serieuze bedenkingen bij de uitleg die telkens aangehaald wordt. Anders maak je ons wel iets anders wijs vermoed ik