nieuw mtb-(st)er op komst - gearriveerd!!
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
pctunner01
- Mountainbiker
Met veel plezier laat ik jullie weten dat op 14 juli een kleine Mauro uit mijn buik is gekropen. Of het een mtb-er wordt of niet, dat zal de toekomst uitwijzen. Wij hebben al geïnvesteerd in aangepast fietsmateriaal zodat hij al gewoon wordt aan weer en wind: http://www.gazelle.nl/nl/collectie/spec ... tml.Jammer dat er daar zo geen off-road versies van bestaan.
Maar ik hoop vooral om binnenkort na een dik jaar niet fietsen terug mijn mtb van onder het stof te halen en te kunnen genieten van vollenbak in de natuur te kunnen fietsen. En dan kan ik hier tenminste terug wat komen lezen en schrijven!
Maar ik hoop vooral om binnenkort na een dik jaar niet fietsen terug mijn mtb van onder het stof te halen en te kunnen genieten van vollenbak in de natuur te kunnen fietsen. En dan kan ik hier tenminste terug wat komen lezen en schrijven!
-
koereureke94
- Mountainbiker
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)