31/08/2008 Putte - Grasheide

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

Ronny Aerts wrote:
frederikc wrote:hem em ook uitgerede de 55km, voelde mij nog goe genoeg vo die te doen op da moment dus =P~
ben er zeker content van, hem er wel 3u en 18 min op gerede aan een gemiddelde van 17.5
ben dus content voor de eerste keer zoiet te doen
(buite et voorval waar je uitkomt op weynesbaan, een wielrenner die me uitschold omda ik juist uit da straatje kwam, op da moment had dien nog 2/3 van et fietspad voor em alleen #-o :evil: )

schoon parcour da wel

heeft iemand toevallig me gps gerede en die tocht opgeslage?????

greetz
Ik heb de 55 km tocht ook gereden en de track met mijn gps vastgelegd. Stuur ik ergens naar door?
is dat mogelijk via e-mail, of is het bestand te groot hiervoor??
e-mail is: embraced_by_death666@hotmail.com

toch al bedankt
:-D
fre
pm
Mountainbiker

Post by pm »

Vanwege gans de organisatie dank ik jullie voor de deelname aan onze 5de mbt-tocht. De leerpunten uit de reacties zullen we zeker meenemen voor de volgende editie. Leuk om ook te vernemen dat jullie de tocht best tof vonden ook al is het niet evident om in deze regio een toertocht te organiseren. Hopelijk zien we jullie volgend jaar terug. Nog veel mtb-plezier!

vanwege de organisatie
mallybiky
Mountainbiker

Post by mallybiky »

pm wrote:Vanwege gans de organisatie dank ik jullie voor de deelname aan onze 5de mbt-tocht. De leerpunten uit de reacties zullen we zeker meenemen voor de volgende editie. Leuk om ook te vernemen dat jullie de tocht best tof vonden ook al is het niet evident om in deze regio een toertocht te organiseren. Hopelijk zien we jullie volgend jaar terug. Nog veel mtb-plezier!

vanwege de organisatie
Ik denk niet mijn opmerking ivm de douches al vermeld is in deze topic. Jezelf wassen in een emmer of mijn een tuinslang is echt niet meer van deze tijd. En dan spreek ik nog niet van de dames.
Ik kom een heel eindje met de auto en dan is het toch wel prettig als je een douche kan nemen (wat trouwens standaard aanwezig is op alle tochten die ik dit jaar reeds gereden heb).
Ik geloof graag dat jullie als organisatoren willen rekening houden met de opmerkingen maar vorig jaar ben ik ook komen fietsen en toen was de wasgelegenheid helemaal dezelfde ...
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

mss volgende keer (als de tocht dan ook tot daar komt dan) door het bos aan de krankhoeve (te bonheiden), ook mooi om mee te neme in een tocht :wink:
waar we daar rechts afdraaide rechtdoor en dan zo richting da wegske da je zo e lus rijdt
Te Voet
Mountainbiker

Post by Te Voet »

Dat zullen ze niet gauw doen vermits de toch de hele zondag duurt en er op de krankhoeve zeer veel activiteiten zijn.
Als je daar zelf gaat rijden, moet je inderdaad zo rechts afdraaien zoals op de tocht, maar je neemt eerst het bos mee. Nadien ga je daar dan rechtdoor over de weg en begin je aan een zeer leuk stuk. (einde is wel wandelweg maar ssssssstttttttt)
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

Te Voet wrote:Dat zullen ze niet gauw doen vermits de toch de hele zondag duurt en er op de krankhoeve zeer veel activiteiten zijn.
Als je daar zelf gaat rijden, moet je inderdaad zo rechts afdraaien zoals op de tocht, maar je neemt eerst het bos mee. Nadien ga je daar dan rechtdoor over de weg en begin je aan een zeer leuk stuk. (einde is wel wandelweg maar ssssssstttttttt)

over wel zeer leuk stuk heb je het juist???
kan mij direct niet daar in orientere waar da ligt,
hem vroeger pertant nog vaak me de fiets in da bos ligge spele :bounce:
pm
Mountainbiker

Post by pm »

Beste bikers,

op zondag 30 augustus organiseren wij voor de 6de maal onze KWB mountainbiketoer in Putte Grasheide. Het parcours werd hier en daar nog verbeterd en ook zijn er op algemeen verzoek nu wel douches voorzien.

het organisatiecomité
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

pm wrote:Beste bikers,

op zondag 30 augustus organiseren wij voor de 6de maal onze KWB mountainbiketoer in Putte Grasheide. Het parcours werd hier en daar nog verbeterd en ook zijn er op algemeen verzoek nu wel douches voorzien.

het organisatiecomité

dan gaan we dat eens grondig inspecteren :wink:
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

iemand info over de TT van 2010.....
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

DDT-STAS wrote:iemand info over de TT van 2010.....
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=81098
Post Reply