veel plezier en ik hoop voor jou dat het weer meevalt.
Ik ben dit jaar er geweest twee dagen zalig weer,op de dag van de beklimming windstoten over de 100km/u. Waren zelfs dixi's (van die plastik wc bakken) weg geblazen op den top. Ik ben ook gewoon van de ene kant van de baan naar de andere kant geblazen.
mont ventoux met compact groep
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Een tw 50t als buitenblad is niet perse een compact. Compact wil zeggen dat je crankboutcirkel 110mm is, waardoor je tot 34t (van oa TA zelfs 33t op Shimano) als binnenblad kan zetten. Dus OF je hebt een compact crankstel waar je zelf een 39 binnenblad op hebt geplaatst (nut compact crankstel??), OF je hebt een gewoon crankstel.Kokhi wrote:Ik ben een paar weken geleden ook daar geweest en heb hem 5 maal beklommen. Heb een compact 50/39 met achteraan een 25.
De eerste maal afgezien maar de volgende (toen ik de berg een beetje doorhad) geen problemen meer gehad.
Los hiervan, knap dat je 'm met dat verzet vijf keer omhoog rijdt
Kokhi schreef:
Ik ben een paar weken geleden ook daar geweest en heb hem 5 maal beklommen. Heb een compact 50/39 met achteraan een 25.
De eerste maal afgezien maar de volgende (toen ik de berg een beetje doorhad) geen problemen meer gehad.
Amaaaiii das een versnelling prof waardig.
Een hele prestatie.
Klak af.
Jan
Ik ben een paar weken geleden ook daar geweest en heb hem 5 maal beklommen. Heb een compact 50/39 met achteraan een 25.
Amaaaiii das een versnelling prof waardig.
Een hele prestatie.
Klak af.
Jan
dan was je tijd ver onder de 2uur denk ik (niet dat tijd een rol speelt voorKokhi wrote:Ik ben een paar weken geleden ook daar geweest en heb hem 5 maal beklommen. Heb een compact 50/39 met achteraan een 25.
mij)
Bikerkf
Een goede raad begin er niet aan, want je zal elk jaar terug willen.
Yep,
Ga in september voor de 4X terug.
heb hem reeds 10 X beklommen.
Hoop er 3 bij te doen dit jaar.
Mijn motto als ge er tegen 10km per uur niet opgeraakt,
dan tegen 6 km per uur.
Ga dat niet, dan te voet
Pas op hee, heb tot nu toe geen enkele keer moeten stoppen.
Ook niet aan de chalets.
Mijn madame voorziet mij wel van eten en drinken.
Jan
Een goede raad begin er niet aan, want je zal elk jaar terug willen.
Yep,
Ga in september voor de 4X terug.
heb hem reeds 10 X beklommen.
Hoop er 3 bij te doen dit jaar.
Mijn motto als ge er tegen 10km per uur niet opgeraakt,
dan tegen 6 km per uur.
Ga dat niet, dan te voet
Pas op hee, heb tot nu toe geen enkele keer moeten stoppen.
Ook niet aan de chalets.
Mijn madame voorziet mij wel van eten en drinken.
Jan
Afgelopen vrijdag heb ik de Ventoux beklommen vanaf BEdoin.
Schitterende ervaring. Een echte aanrader.
Foto's staan op mijn website:
http://www.mtb-freak.be
Schitterende ervaring. Een echte aanrader.
Foto's staan op mijn website:
http://www.mtb-freak.be
Veel te warm idd.
Echt een hele week rond de 40 graden in de Provence.
Beklimming s'morgens om 7u. gedaan.
Heel op het gemak begonnen, want wist natuurlijk niet waar ik mij aan moest verwachten.
Enkel de laatste 2 km heb ik het eigenlijk zwaar gehad.
2u.33 min.
Voor de eerste keer niet slecht vind ik, en misschien te traag gestart wegens geen ervaring met de klim.
Echt een hele week rond de 40 graden in de Provence.
Beklimming s'morgens om 7u. gedaan.
Heel op het gemak begonnen, want wist natuurlijk niet waar ik mij aan moest verwachten.
Enkel de laatste 2 km heb ik het eigenlijk zwaar gehad.
2u.33 min.
Voor de eerste keer niet slecht vind ik, en misschien te traag gestart wegens geen ervaring met de klim.