Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Flip-poz
Mountainbiker

Post by Flip-poz »

bram DR wrote: Dus ik haal m'n ketting er af en laat ze gewoon een nachtje liggen in benzine.
Zeer vluchtige ontvetters zoals benzine halen het vet vantussen de fijne lagering van de ketting, maar je krijgt de dikkere olie er achteraf moeilijker tussen. Doet meer kwaad dan goed volgens mij.

http://kmcchain.porrima.site4u.nl/index ... &Itemid=25

Sorry vr offtopic
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Heb het nog eens aan m'n vader gevraagd wat het was en het was petrolium.
IS dit beter?
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

[quote="Sgt.StedenkoOp een slechter moment kon het niet vallen #-o
Der is veel werk aan dus tzal een paar dagen duren vrees ik. Dus ist aan u om deze topic vol te schrijven :wink:[/quote]

allé, we zullen nog eens iet "posten" ;
na twee weken effe terug het toenmalige 40 km-ritje gedaan (370 hm's) ... avg 1.5 km sneller dan de vorige keer =D> =D> =D>
dus die afmattende trainingen dienen dan tóch voor iet :-D
Airdip
Mountainbiker

Post by Airdip »

inderdaad, als je gedurende een periode hetzelfde parcours doet, zie je vooruitgang nog het meest :)
ikke met de fiets
Mountainbiker

Airdip wrote:inderdaad, als je gedurende een periode hetzelfde parcours doet, zie je vooruitgang nog het meest :)
toch serieus "geroetsht" op die grotere kiezels ... as'k daarop val zal't m'nen besten dag ni zijn denk ik... :-?
Airdip
Mountainbiker

Post by Airdip »

gewoon ni aan denken, anders val je nog rapper :p
ikke met de fiets
Mountainbiker

vandaag een slordige 20 km gereden ... het georganiseerde testritje van dames was ocharme 1.5 h vóór afspraak gecancelled, dus mijnen anderen helft heeft zich vrijwillig gesteld om mij te begeleiden. =D>

en, lap, ge schrijft erover, en 't is gebeurd ... gevallen in de distels / netels ... ken het verschil ni ; ze pikken allebei !
en als ik ne man was geweest, dan kon ik zeggen "die kl... klikpedalen !!!!" :evil: ; dan heb ik is de moed om ze vast te zetten, begint de fiets te flippen in een serieuze goot ... vlam... #-o

het goede nieuws is, dat dit het enige moment was waar mijne compagnon mij heeft kunnen "afschudden" :-D
mag af en toe ook is de eer opstrijken niwaar :wink:
Airdip
Mountainbiker

Post by Airdip »

mooi gereden, ikke :)
wat houdt je dan tegen om "die kl*te klikpedalen" te zeggen? :p
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

In twee ritjes (tussenin eten gemaakt en zelf ook gegeten natuurlijk) 152,5 km bijeengemaald met de MTB, avg 26.5, avg HR 138, kon er nog 50 doen maar 't was al pikkedonker ! Grinta !
ikke met de fiets
Mountainbiker

pvandebe wrote:In twee ritjes (tussenin eten gemaakt en zelf ook gegeten natuurlijk) 152,5 km bijeengemaald met de MTB, avg 26.5, avg HR 138, kon er nog 50 doen maar 't was al pikkedonker ! Grinta !
iere sé ! waking from the dead... :-D
Post Reply