Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Coyote wrote:Hey Fritz,

die vier weken zijn ook omgevlogen hé Ik kijk er ook al naar uit om nog eens wat mooie ritjes te maken daar in die Spaanse streek.

Groeten

ps: je kan mijn foto's bekijken op:
http://www.rubelli-sport.be/ArlesImageW ... index.html
Als je er in goede kwaliteit wil hebben mail ik je ze wel.
De fiets nog eens extra nagezien, morgen naar de pyreneeën, de foto's bezorg ik je later wel.
groeten
Kurt
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Hallo Peter...ja zeker....ook 4 weken zijn zo voorbij .Wel hele mooie tochten gemaakt maar daar weet jij nu ook alles van.Volgend jaar zijn we er weer bij en gaan we vrolijk verder...leuke foto's....heb ze al bekeken .zelf heb ik geen foto's genomen dus heel leuk om zo toch nog wat te zien ....Tnx :-D
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

univega wrote:Een rit met 4 of 5 lekke banden en een kettingbreuk en een spaakbreuk hebben we ook al gehad, die zaken heb je minder voor op de uitgestippelde routes.
Was wel een super ritje, alleen spijtig van m'n wiel :lol:
Nog eens bedankt Kurt (en Erwin ook natuurlijk) voor het gidsen,
wij vonden het super =D>
univega
Mountainbiker

Post by univega »

we zijn (erwin en ik) in de Vall de Nüria geweest, op enkele km's van de franse grens op een hoogte van iets meer dan 2000m. Ze keken daar wel raar want het is normaal enkel bereikbaar via een tandradtrein. Via een wandelpad waren we daar geraakt, wel even schrikken, smalle paadjes met diepe afgronden, één misser en ....je mag er niet aan denken.
Wel pech gehad, de zadelpen is afgebroken bij een afsprong, dus met de tandradtrein naar beneden moeten komen.
De volgende dagen zal het een strandvakantie worden 8) .
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

WAt een pech Kurt..heb je nog wel een beetje kunnen fietsen daar ?Was het de moeite om er te gaan ?...dan nu maar een paar dagen op het strand zitten voordat je naar huis moet ...geniet er nog maar van en geef de benen een beetje rust
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

univega wrote:we zijn (erwin en ik) in de Vall de Nüria geweest, op enkele km's van de franse grens op een hoogte van iets meer dan 2000m. Ze keken daar wel raar want het is normaal enkel bereikbaar via een tandradtrein. Via een wandelpad waren we daar geraakt, wel even schrikken, smalle paadjes met diepe afgronden, één misser en ....je mag er niet aan denken.
Wel pech gehad, de zadelpen is afgebroken bij een afsprong, dus met de tandradtrein naar beneden moeten komen.
Ik vind dit echt onverantwoord #-o zomaar met jullie tweetjes zo hoog in de bergen ... en dan nog zonder Frits en mij!!! 8)
Zijt maar voorzichtig anders kun je nog niet gaan werken en dat zo nu toch echt jammer zijn hé [-X (lumbago hé :^o )
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Coyote,
Je weet het eigenlijk nog niet, maar het is al afgesproken, volgend jaar gaan we terug maar dan MOETEN jullie ook mee, dus je weet het nu he :drunk:
Coyote wrote:
univega wrote:we zijn (erwin en ik) in de Vall de Nüria geweest, op enkele km's van de franse grens op een hoogte van iets meer dan 2000m. Ze keken daar wel raar want het is normaal enkel bereikbaar via een tandradtrein. Via een wandelpad waren we daar geraakt, wel even schrikken, smalle paadjes met diepe afgronden, één misser en ....je mag er niet aan denken.
Ik vind dit echt onverantwoord #-o zomaar met jullie tweetjes zo hoog in de bergen ... en dan nog zonder Frits en mij!!! 8)
Zijt maar voorzichtig anders kun je nog niet gaan werken en dat zo nu toch echt jammer zijn hé [-X (lumbago hé :^o )
Reesbiker
Mountainbiker

Platja d'Aro

Post by Reesbiker »

Hoi Mannen,

Eindelijk weer toegang tot de site #-o Beetje doorheen gescrolled en ik zie dat iedereen het goed naar zijn zin heeft gehad. Ik heb ook vet genoten van de tochtjes. Heb nog nooit zoveel keien gezien op de paden. Enorm aan mijn techniek kunnen werken. Maar valt wel weer tegen om weer in het Nederlandse vlakke land te rijden. Leuke foto's Coyote :drunk: Sta zelf ook nog een fotootje (2009.07.30 Platja d'Aro - Tossa de Mar 009.JPG, dat manneke in het grijze shirt) :-D
Blij dat we een goede gidsen (Kurt/Erwin) hadden, anders had ik zoveel niet gezien en gedaan en zoveel mede bikers ontmoet. Na alle waarschijnlijkheid zit ik volgend jaar weer rond dezelfde periode in Platja d'Aro met mijn fietske. Misschien zien we elkaar nog. Blijven in iedergeval het forum volgen.

Groeten uit het vlakke Nederland,

Alex (Reesbiker)
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

Hallo Alex,

Ik heb nog foto's gezien van u en de rest bij het stuwmeer!! één woord hiervoor: Prachtig :drunk:

Ik hoop dat ik er volgend jaar met Univega, Erwin, Frits, ... eens naar toe kan. Ik kijk er nu al naar uit =D>

Groetjes en misschien tot volgend jaar hé
Peter
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Hey mannen,
hebben jullie nog iets gehoord van Peter en Filip van de vlaanders... ik heb van hen een mooie actie foto, maar ik heb hun email adres niet.
Post Reply