Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Daar heb je vlakbij het troostembergbos dus ga ik dan wel daar rijden
Airdip
Mountainbiker

Post by Airdip »

bram DR wrote:Daar heb je vlakbij het troostembergbos dus ga ik dan wel daar rijden
daar zit ik ook vaak, maar voor te trainen doe ik gewoon de hiervoor beschreven route, daar zit alles in voor een trainingsrondje :p
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Myn trainingsronde komt daar ook voorbij ( troostembergbos, tienbunder, en de zandgroeve van nieuwrode zitte erin ) goed voor een +/- 40 km
Airdip
Mountainbiker

Post by Airdip »

bram DR wrote:Myn trainingsronde komt daar ook voorbij ( troostembergbos, tienbunder, en de zandgroeve van nieuwrode zitte erin ) goed voor een +/- 40 km
tienbunder is 'e vettig bergske' ^^
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

meer dan een :wink:
samdevos
Mountainbiker

Post by samdevos »

de omtrek rond de kluis gereden 40Km
Airdip
Mountainbiker

Post by Airdip »

Chartreuzenberg te holsbeek bedwongen tijdens een kort tochtje van 18 km aan 25,2 gemiddeld :)
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

ikke met de fiets wrote:
bram DR wrote: Ik heb me ne powerlink aangeschaft, vergemakkelijkt het afhalen van de ketting.
ik ken inderdaad het systeem ... dacht dat het enkel voor koersfiets van toepassing was ... zal dus deze week nog worden aangeschaft =D> =D> =D>
en wa doe je dan met die tandwielen ; wiel eraf halen en kasset uit mekaar halen ofzo ?
die off topic mag wel voor effekes zeker .... :-D
Wiel eruit halen en cassette kuisen met (tanden) borstel en dit met ontvetter! Nadien afspoelen en afkuisen/drogen met een vod en dan blinkt dat weer als nieuw :bounce: :-D
Airdip
Mountainbiker

Post by Airdip »

groene lus in Holsbeek gereden... samen met het van en naar huis rijden goed voor een dikke 31 km...
gemiddelde lag wel ietsje te laag naar mijn zin : 19,32 / u
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Gisteren een 116 km gereden naar Roeselare. Vandaag fiets binnen, hopelijk deze week terug :bounce: :bounce: :bounce:
Post Reply