Flanderscup#5 Holsbeek/Baal 23/08/09 !!!?? AFGELAST???!!

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
zero
Mountainbiker

Post by zero »

mijn voorstel was eigenlijk om volgende week een "eigen wedstrijdje te rijden". zonder inkom zonder prijzengeld, zonder al de rest. gewoon met wat vrienden en mensen van het forum. ik kijk er al een maand naar uit om daar te gaan rijden, heb al verschillende keren het parkour gaan verkennen,... ik ga zoizo daar volgende zondag gaan racen, ik ga aan een paar vrienden vragen om ook mee te doen.

dat ze geen medewerkers vinden is ook maar triestig hé, team saeco heeft toch genoeg renners. dan moeten die maar helpen i.p.v. te racen he.
bovendien waarom heb je 25 man nodig? waarvoor heb je die allemaal nodig?
een 5-tal man om de auto's van het parcour te houden (maar je kan ook nadarhekken zetten) voor de rest heb je toch niemand nodig? buiten voor je drank en eet-tenten te bemannen.
volgens mij ligt het niet aan het feit dat ze geen volk vinden, ze hebben geen budget --> slecht gepland
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

Gismo wrote:
LMTB wrote:
zero wrote:vind ik toch wel triestig van de organisatie hoor, afkomen met het excuus dar er sponsors hebben afgehaakt.
ze zijn al met 2 (saeco en 4pxbikers) bovendien doen ze iedere jaar ne tt, ze wouden gewoon zelf niet met geld over de brug komen om het verlies te compenseren. vind het toch wel zielig dat één van de grotere mtb-ploegen van het land niet de moeite doet om wat geld uit eigen zak te betalen omdat er enkele sponsors afhaken.
ge weet toch op voorhand hoeveel het kost, dan zorgt ge ervoor dat ge de sponsoring hebt voor da ge u kandidaat stelt. en dat er enkele sponsors afhaken kunt ge toch compenseren door andere inkomsten. desnoods vraagt ge wa inkom he, dan hebt ge direct genoeg geld om uw verlies aan sponsors te compenseren.

ik vind het wel een leuk idee, om gewoon volgende week wel te gaan racen, maar dan zonder prijzengeld (ge moet ook geen inschrijvingsgeld betalen)

Prijzengeld wordt de WBV gedaan, hiervoor krijgen ze wel het volledige inschrijfgeld, dus is dit niet de reden.
In Eksel hebben we de flandercup ook georganiseerd met NUL 0 euro sponsering, maar owee als we als inrichter drie 3 euro inkom vragen dan is bij veel supporters het kot te klein.
maar het probleem in Holsbeek is dat er geen personeel is, zonder volk kan je niets beginnen.
Alle respect voor Hugo en Wim, maar spijtig
8) WBV ja ze moeten ook alles hebben e ook hun eten en drank als ze komen op kosten van de organisatie ze zouden beter met al hun bla bla
die mensen steunen en een keer uit hun zak betalen , maar ja dan gaan ze geen feestjes meer kunnen geven he :evil:
Niet alle WBV afgevaardigden over één lijn scheren Hé :evil:
mtberke
Mountainbiker

Post by mtberke »

zero wrote:mijn voorstel was eigenlijk om volgende week een "eigen wedstrijdje te rijden". zonder inkom zonder prijzengeld, zonder al de rest. gewoon met wat vrienden en mensen van het forum. ik kijk er al een maand naar uit om daar te gaan rijden, heb al verschillende keren het parkour gaan verkennen,... ik ga zoizo daar volgende zondag gaan racen, ik ga aan een paar vrienden vragen om ook mee te doen.

dat ze geen medewerkers vinden is ook maar triestig hé, team saeco heeft toch genoeg renners. dan moeten die maar helpen i.p.v. te racen he.
een 5-tal man om de auto's van het parcour te houden (maar je kan ook nadarhekken zetten) voor de rest heb je toch niemand nodig? buiten voor je drank en eet-tenten te bemannen.
volgens mij ligt het niet aan het feit dat ze geen volk vinden, ze hebben geen budget --> slecht gepland
Stop eens met iedereen zo te bekritiseren denkt ge dat het allemaal vanzelf gaat ,niet iedereen die in zo een tenue rijdt is lid van team saeco,ge weet helemaal niet hoe de vork in de steel zit ,er is wel degelijk alle moeite gedaan om alle sportleden op te roepen om te komen helpen,zelfs waren anderen bereidt te komen helpen die niks met saeco te maken hebben,.
Er is wel degelijk bij andere organisaties geïnformeerd
Ik stel voor om eens persoonlijk te informeren bij de betrokkene i.p.v.
direct conclusies te trekken .
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

mtberke wrote:
zero wrote:mijn voorstel was eigenlijk om volgende week een "eigen wedstrijdje te rijden". zonder inkom zonder prijzengeld, zonder al de rest. gewoon met wat vrienden en mensen van het forum. ik kijk er al een maand naar uit om daar te gaan rijden, heb al verschillende keren het parkour gaan verkennen,... ik ga zoizo daar volgende zondag gaan racen, ik ga aan een paar vrienden vragen om ook mee te doen.

Stop eens met iedereen zo te bekritiseren denkt ge dat het allemaal vanzelf gaat ,niet iedereen die in zo een tenue rijdt is lid van team saeco,ge weet helemaal niet hoe de vork in de steel zit ,er is wel degelijk alle moeite gedaan om alle sportleden op te roepen om te komen helpen,zelfs waren anderen bereidt te komen helpen die niks met saeco te maken hebben,.
Lap da 's gesproken, het is altijd gemakkelijk kritiek te geven langs de zijlijn
The S-man
Mountainbiker

Post by The S-man »

En anderzijds staat de organisatie ook totaal los van van het Saeco Mountainbike Team. Er zijn gewoon enkele mensen van de organisatie die op één of andere manier ook ergens te linken zijn aan het team.
mtberke
Mountainbiker

Post by mtberke »

The S-man wrote:En anderzijds staat de organisatie ook totaal los van van het Saeco Mountainbike Team. Er zijn gewoon enkele mensen van de organisatie die op één of andere manier ook ergens te linken zijn aan het team.
idd
zero
Mountainbiker

Post by zero »

dat ze dan duidelijk zeggen wat er mis is, de ene zegt dat ze geen medewerkers vinden, de andere zegt dat er sponsors afhaken.

ik vraag me nog altijd af waarom je zoveel medewerkers nodig hebt? kan iemand daar is een antwoord op geven?

trouwens je gaat me niet wijs maken dat als je voor een tt wel genoeg medewerkers vind, je er voor een wedstrijd geen vind.
Wij zijn een groep van een 15 tal fervente mountainbikers die elke week actief hun sport beoefenen
dit komt van de website van de 4XPbikers, dat is toch al 15 man.

ik wil gewoon een duidelijke rede horen en waarom het is misgelopen?
ook zou ik graag weten hoeveel (medewerkers/geld) ze tekort komen.
als ze zoals je zegt zijn gaan vragen aan zowat iedereen die ze kennen en ze vinden nog geen medewerkers stel ik mij toch wel de vraag hoeveel medewerkers dat ze nodig hebben en waarom?
mtberke
Mountainbiker

Post by mtberke »

Zelfs ik was bereidt om mijn wedstrijd op te geven om te helpen zodat anderen dehunne konden rijden .
mtberke
Mountainbiker

Post by mtberke »

zero wrote:dat ze dan duidelijk zeggen wat er mis is, de ene zegt dat ze geen medewerkers vinden, de andere zegt dat er sponsors afhaken.

ik vraag me nog altijd af waarom je zoveel medewerkers nodig hebt? kan iemand daar is een antwoord op geven?

trouwens je gaat me niet wijs maken dat als je voor een tt wel genoeg medewerkers vind, je er voor een wedstrijd geen vind.
Wij zijn een groep van een 15 tal fervente mountainbikers die elke week actief hun sport beoefenen
dit komt van de website van de 4XPbikers, dat is toch al 15 man.

ik wil gewoon een duidelijke rede horen en waarom het is misgelopen?
ook zou ik graag weten hoeveel (medewerkers/geld) ze tekort komen.
als ze zoals je zegt zijn gaan vragen aan zowat iedereen die ze kennen en ze vinden nog geen medewerkers stel ik mij toch wel de vraag hoeveel medewerkers dat ze nodig hebben en waarom?
Vraag het eens aan de personen zelf ,ik kan ook alleen maar zeggen wat ik zelf weet of te horen krijg (ik vindt het ook jammer dat het niet doorgaat zé),wees blij dat er mensen zijn die zich inspannen om er alles aan te doen zodat wij ons ding kunnen doen.
mtberke
Mountainbiker

Post by mtberke »

LMTB wrote:
mtberke wrote:

Lap da 's gesproken, het is altijd gemakkelijk kritiek te geven langs de zijlijn
De beste stuurlui staan aan wal zegt men wel eens
Locked