Ik heb eeen Opel Zafira, zetels plat en fietske er plat in en geen probleem.
De wielen blijven erin maar ben wel verplicht iets tussen mijn stuur en de kader te steken om niet teveel te beschadigen.
Welke auto , voor naar toertochten rijden ?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
- kraftrider
- Mountainbiker
- ghost rider
- Mountainbiker
-
Matts-bart
- Mountainbiker
Post by Matts-bart »
ik zal es e fotoke trekken van hoe wij het doen.
Hebben een bakske gemaakt dat zowel past in ne Opel Astra (gene break) als in ne BMW 3-reeks (break)
In da bakske leggen we 2 fietsen in. Voorwiel en zadel telkens gedemonteerd.
Ma moet wel toegeven, zo ne kangoo of ne combo is inderdaad veeeel gemakkelijker dan da van ons.
Hebben een bakske gemaakt dat zowel past in ne Opel Astra (gene break) als in ne BMW 3-reeks (break)
In da bakske leggen we 2 fietsen in. Voorwiel en zadel telkens gedemonteerd.
Ma moet wel toegeven, zo ne kangoo of ne combo is inderdaad veeeel gemakkelijker dan da van ons.
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Mijn Toyota Corolla (2004) staat momenteel te koop. Ik doe hem weg om een Volvo V70 aan te schaffen. Met de Corolla ging de fiets bijna altijd op de trekhaak, maar na het mountainbiken (voor de après
) nam ik de wielen eruit en legde hem in de auto. Om te beletten dat ik een auto aantref zonder fiets.....
Moesten er geinteresseerden zijn?
Moesten er geinteresseerden zijn?