Ik heb gezegd dat ik afkom als ik kan, maar dat staat voorlopig dus nog niet vast
Mountainbike.be meeting te Gent gaat door op 12 juni
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
- Black Phantom
- Mountainbiker
Post by Black Phantom »
Mijn deelname is nog niet zeker.
Ik heb gezegd dat ik afkom als ik kan, maar dat staat voorlopig dus nog niet vast
Euh, Beethoven, mijn deelname staat nog niet vast, hé.
Ik heb anders wél interesse, daar niet van, maar pin me er nog niet op vast.
Het wordt een last-minute call tss de Mountainbike.be Dag en de Regiotour.
Beide lijken me elk op hun eigen gebied erg aantrekkelijk.
Sportieve groeten (en zowieso chapeau voor het initatief),
Jack
Ik heb anders wél interesse, daar niet van, maar pin me er nog niet op vast.
Het wordt een last-minute call tss de Mountainbike.be Dag en de Regiotour.
Beide lijken me elk op hun eigen gebied erg aantrekkelijk.
Sportieve groeten (en zowieso chapeau voor het initatief),
Jack
Gent meeting 12 juni
Beste Bikers, Ren spreekt van wat bij schaven??
Er is veel geschaafd deze avond. We hebben ook een deftig lokaal gevonden waar we iets kunnen drinken
en waar we een douche kunnen nemen. Per toeval een parcourke gevonden waar er wat individueel gespeeld kan worden.
Echt als Ren mee gaat biken ontdekken we altijd iets meer en allemaal binnen de route. We zijn dus zeker klaar en we verwittigen iedereen. Eieren moet je zeker niet meebrengen
om naar onze kop te gooien
Voorzie je op een deftig parcour wat technisch hoog zal liggen, maar in ieders bereik past. De route ligt er zeker voor jou. Als jullie genieten,dan zullen wij er ook pas van genieten en daar doen we ons uiterste best voor.
Concureren tegen de regiotoer ? ja
dat wordt het zeker, maar die kan je elk jaar doen.
Een gezamelijke tocht en tevens wat nieuwe kennissen maken dat kan alleen maar bij de Mountainbike.be-meetingen.
Sportieve groeten Rudy VdE.
Er is veel geschaafd deze avond. We hebben ook een deftig lokaal gevonden waar we iets kunnen drinken
Een gezamelijke tocht en tevens wat nieuwe kennissen maken dat kan alleen maar bij de Mountainbike.be-meetingen.
Sportieve groeten Rudy VdE.
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Daar heb je wel gelijk Beethoven, de regiotour is niks speciaals, het is de aaneenschakeling van diverse Bloso-parcours.
Ik zie het ook wel zitten om wat nieuwe stukjes te leren kennen hier in de buurt, dus WELLICHT kom ik ook af.
Ik zie het ook wel zitten om wat nieuwe stukjes te leren kennen hier in de buurt, dus WELLICHT kom ik ook af.