16/08/09 OPOETEREN
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
der jan
- Mountainbiker
- Location: heb gene bike heb ne crossfiets (colnago) en ne koersvelo( Wilier)
hello
die derde terill heb ik ook nog nooit iemand zien omhoogrijden. asfalt weg wel ok is op asfalt maar toch wel leuk om is ne keer te doen en zoals ik eerder zei eerste 2 te doen mits goede fysiek en techniek en dan is die techniek echt wel voor over die trein bils te rijden zolang ge snelheid houd geen probleem. en als droog is ook ni maar met nat weer ist gene kattepis... en afdalingen zijn zeeer gevaarlijk bij droog weer en zeer gevaarlijk bij nat weer.
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Re: hello
En toch is de derde terril te doen off roadder jan wrote:die derde terill heb ik ook nog nooit iemand zien omhoogrijden. asfalt weg wel ok is op asfalt maar toch wel leuk om is ne keer te doen en zoals ik eerder zei eerste 2 te doen mits goede fysiek en techniek en dan is die techniek echt wel voor over die trein bils te rijden zolang ge snelheid houd geen probleem. en als droog is ook ni maar met nat weer ist gene kattepis... en afdalingen zijn zeeer gevaarlijk bij droog weer en zeer gevaarlijk bij nat weer.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ik vertrek van thuis om 8.00/8.15....10' tot in Dorne en zal daar om 8.30 zijn.Wimbeest wrote:8:30 starten?
De eerste km samen, dan op eigen tempo (wil de 100 halen).