16/08/2009 Haasrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
funkstar
Mountainbiker

Post by funkstar »

Bovenstaande kunnen we alleen maar beamen.
Een knap tochtje gereden, niet te moeilijk maar uitdagend genoeg om er met volle plezier volgend jaar terug te komen fietsen.
Reaper
Mountainbiker

Post by Reaper »

Prima tt, moet toegeven dat het wel geen zware was. Weinig klimmen, veel dalen. Op de 42km een gem. van 22.5.
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

funkstar wrote:Bovenstaande kunnen we alleen maar beamen.
Een knap tochtje gereden, niet te moeilijk maar uitdagend genoeg om er met volle plezier volgend jaar terug te komen fietsen.
Het beeldmateriaal is weer meer dan ok.
funkstar
Mountainbiker

Post by funkstar »

stijn13 wrote:
Het beeldmateriaal is weer meer dan ok.
Het beeldmateriaal is tot 20km. Daarna hadden de batterijen geen zin meer om nog verder te doen.
Reaper
Mountainbiker

Post by Reaper »

Daar hebben we nog lang bij gereden. Top, team MARGI =D>
zikje
Mountainbiker

Post by zikje »

weinig volk op de 64km; zo heb ik het graag :D
HelLios
Mountainbiker

Post by HelLios »

Leuke tocht!
Eerst de 64 en dan nog eens de 40.
Nogmaals bedankt aan de man die mij geholpen heeft met een powerlink!
roger
Mountainbiker

Post by roger »

In het begin ook iemand geholpen bij breuk ketting.nadien men zadeltasje vergeten te sluiten en weg men nieuwe topeak en 2 powerlinks.

Voor mij was het een een mooie tocht ook al heb ik deze stukjes al 100 maal gereden.Laatste voorbereiding op Cristalp en eigenlijk ging het redelijk goed na een zwaar week-endje aan zee.Nu heb ik gezworen van geen druppel alkohol meer te drinken tot volgens week-end.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Na weken inactiviteit ( niet fietsen, zwemmen, helemaal niks ) eindelijk toestemming gekregen van de kinesist om stillekesaan te proberen.
Bedoeling was om op klein verzet soepel te rijden natuurlijk, wat dan ook gebeurd is van thuis tot aan de inschrijving. Daarna tot de bevoorrading een klein beetje vergeten wat de bedoeling was en doorgereden. Verliep verbazend goed, overal vlot naar boven en de geliefde lianenklim probleemloos opgereden zonder pijn.
Vanaf de bevoorrading beetje kalmer aangedaan ( soms ) en een interval van gemaakt.
Na het gebruikelijke pintje richting terug naar huis wat gas bijgegeven en alleen de laatste kilometers gevoeld dat 't nog niet 100 % is.

Besluit, goed geamuseerd op een toffe tocht en de " form " valt nog mee.
Een geslaagde test volgens mij al zal ik best woensdag niet alles vertellen bij de kinesist. :wink:

Jaro.
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

roger wrote:In het begin ook iemand geholpen bij breuk ketting.nadien men zadeltasje vergeten te sluiten en weg men nieuwe topeak en 2 powerlinks.

Voor mij was het een een mooie tocht ook al heb ik deze stukjes al 100 maal gereden.Laatste voorbereiding op Cristalp en eigenlijk ging het redelijk goed na een zwaar week-endje aan zee.Nu heb ik gezworen van geen druppel alkohol meer te drinken tot volgens week-end.
Dan hebben wij elkaar gemist, doe het goed volgende week.

Groetjes
Post Reply