15/08/2009 Poperinge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Vandaag ook genoten van de 85km hier.Prachtig ritje
Tsjimown
Mountainbiker

Post by Tsjimown »

super!

1 mini - minpunt, was zo blij dak 125 km op de teller had, maar eens over het heuveltje in de hangar was het al 133 km, bij iedere bevoorrading wel zelfde aantal km als op het blad dat uitging.
samdevos
Mountainbiker

Post by samdevos »

de 65 kM gedaan ,wel stuk moetene skippen omda mijne maat , te moe was :p , twas echt snikheet maar prachtige tocht :).
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

RESPECT

voor de organisatoren, voor alle deelnemers, voor de parkeermannen, voor mijnen copain die slechts voor de tweede maal op de fiets zat, voor de worstenbakker die serieus geplaagd was door de "kozientjes", voor de mannen van de politie die mijn fout geparkeerde wagen door de vingers zagen en vooral veel respect voor mijn fiets die gewacht heeft om zijn lucht uit de voorband te laten nààà de àpres..... . Volgende keer ben ik er opnieuw !

Vraagje : ruikt poperinge een beetje naar de veel besproken en beschreven Franse tochten ???
the mauve crew
Mountainbiker

Post by the mauve crew »

super tocht,super organisatie ,super bevoorrading , de 85 gereden .
laatste 15 km mij wel moeten op karakter doorslepen ;
man man , wat een krampen : kon niks meer , trekken , duwen , rechtstaan , dacht echt dat mijn spieren ter plekke aan het scheuren waren . heb nochtans LITERS gedronken , versta het niet .

greetz van nen Fiere poperingenaar =D>
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

KUBA wrote:
Belle wrote:

Dan nog wat in de kantine blijven hangen, waar ik ook katrien 20 nog heb zien aankomen! Chapeau voor haar zij heeft weer de grootste toer afgehaspeld! [-o< [-o< [-o<
Was Katrien20 de dame in het wit?
Indien ja ben ik ze een Km of 10 voor de meet gepasseerd terwijl ze juist aan haar medebiker voor haar liet weten aan 100Km te zitten en gene klim meer te kunnen zien :lol: :lol:
Maar toch respect man eeuh vrouw.... =D> =D>
Nee, die in het wit was ik! En inderdaad ik kon geen klim niet meer zien dat moment.
Elbee
Mountainbiker

Post by Elbee »

Ook de 85km gereden, dipje gehad op 70km, maar ook op karakter me er doorheen gesleurd. Kheb afgezien, op den duur wist ik niet meer hoe zitten van de pijn aan mijn euch ... zitvlak. Dan maar zoveel mogelijk proberen recht te staan. Zijn er tips om de pijn te verzachten of uit te stellen tijdens de rit ?

Super rit, super organisatie. Ben niet gebleven voor de apres, had de fut niemeer. Tot volgend jaar.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

KUBA wrote:PS. K'zou wel eens willen weten of er ook maar iemand die helling door het bos van het laatste technische stuk opraakt zonder voet aan de grond (den buk als ik het goed voorheb) #-o #-o
't was waarschijnlijk de enigste helling da'k als eerste boven was, maar't was er één die kon tellen. =D> voor mijn eigen.
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

heb vandaag ook eens de uitdaging voor mezelf aangegaan om eens een echte marathon-afstand te rijden

mij ingeschreven en vastberaden vertrokken voor de 105km

onderweg geplaagd door een plaatselijke hittegolf mij er toch doorheen geduwd, op sommige momenten viel ik bijna van men fietske bij wijze van spreken gewoon van de hitte

maar ben toch zo fier en content dak hem uitgereden heb
opt einde nog een goed stukje doorgereden met een modder-fokker (ik heb die naam ni uitgevonden hé) maar hem toch moeten laten gaan , het ging me plots ietske te snel opt laatste

moe maar voldaan aangekomen na 111,2km à 19,9avg

over de organisatie, bepijling, enz.... niets dan lof
en idd super-parking al vrees ik dat de politie daar smorgens wel stond te schrijven voor diegene die gene gordel droegen rond 8u15 bij het inrijden van de parking

slim gezien van die mannen : laat al de auto's allemaal langs ene kant inrijden en schrijven maar #-o

allee ben ni zeker maar daar leek het toch sterk op
edy
Mountainbiker

Post by edy »

Dit was gewoon genieten van begin tot einde, respect voor alle energie dat al die mensen in deze prachtig tocht hebben gestoken.
De tocht was schitterend, de sfeer was fantastisch, er waren veel enthousiaste vriendelijke bikers op pad, de bevoorradingen waren echte feestmaaltijden, en de zon was de ganse dag van de partij.
Kwas van thuis vertrokken met de fiets om in Poperinge de grote tocht te doen, halverwege een serieuze val gedaan en ik had een diepe wonde net onder mijn knie, even getwijfeld of ik wel nog zou verder rijden, maar het was veel te leuk om te stoppen, aan de 2 volgende bevoorradingen hebben ze mijn wonde ontsmet en aan de laatste bevoorrading heeft een mooie lieve jufrouw zelf een perfect verbandje geplaatst. Wat een service!!!!
Uiteindelijk thuisgekomen met 210km op de teller, lichamelijk volledig leeg, maar mentaal waren de batterijen volledig opgeladen, dankzij deze prachtige fietsdag. Kfiets al vele jaren, maar dit was echt één van de toppers die ik gereden heb. Waarvoor dank!!!
Post Reply