15/08/2009 Poperinge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
McEddy
Mountainbiker

Post by McEddy »

Morgen eerste keer na poperinge, al paar keer het heuvelland gedaan, ben benieuwd wat het zal worden, zal jammer genoeg een ritje alleen worden voor mij, daar mie moaten andere verplichtingen hebben.
hieno
Mountainbiker

Post by hieno »

Vorig jaar de 85 gedaan, dit jaar gaan we voor de 105. Starten rond 09.00 h. Hopelijk evenveel geluk met de tombola als vorig jaar.
sean braire
Mountainbiker

Post by sean braire »

hieneke wrote:Vorig jaar de 85 gedaan, dit jaar gaan we voor de 105. Starten rond 09.00 h. Hopelijk evenveel geluk met de tombola als vorig jaar.
Vorig jaar de Innergetic-matras gewonnen? Dit jaar is er idd weer één.
D0C
Mountainbiker

Post by D0C »

Morgenochtend samen met Mega Mini, Sjarelke en Bartje klaar voor de 105!
Frawiwi zich ondertussen tot de 65 geplooid!
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Vanavond nog kunnen regelen om hier morgen alsnog aanwezig te zijn.
Zal wss voor de 85 zijn, we zien wel.
Nog nooit deze gereden :oops:. Heb beloofd om in de namiddag m'n wederhelft aan de zee te gaan opzoeken ...
Tot morgen rond een uur of negen.
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

Een paar Herderverslagen van vorige ritten gelezen en aangezien het hier mijn eerste deelname is en eigenlijk ook de eerste maal in de streek, heb ik mijn ambitie al naar 85 km teruggeschroefd :oops: 't Zal waarschijnlijk al genoeg zijn.

Als je er enen in een blauwe tenue van Dolcini (quick-step retro look-alike) ziet creveren op één van de hellingen zeg dan gerust goeiendag. Ik zal terug antwoorden (als ik nog kan :wink: :lol: )
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

KUBA wrote:Hmmm ben wreed aan het twijfelen tss. 85 en 105 :-k
Deze avond trouwfeest die een beetje zal uitlopen :roll: en morgen de uitdaging van het jaar rijden , als da maar goe komt :roll:

K'denk dat het afhankelijk zal zijn van wanneer ik opsta welke afstand het zal worden al vrees ik dat voor 10.00H aan de start moeilijk gaat worden 8)

Allez in ieder geval , TOT MORGEN!! :drunk:
En nu vlug mijne nest in :roll: :roll:
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

ben al op.... :P
moozefretter
Mountainbiker

Post by moozefretter »

was best een leuke tocht volgend jaar gaan we voor meer kilometers
den bisch
Mountainbiker

Post by den bisch »

Deze morgend om 8u met veel goesting en onder een stralende zon gestart om de 85km af te bollen.Ik heb mij weer geamuseerd van de eerste tot de laatste km.Minpuntjes zijn er op deze TT niet te vinden.
Enig nadeel voor mij is dat het een dik uur rijden is met de auto.(en amaai de benen bij het uitstappen).Maar volgend jaar weer van de partij,hopelijk wil mijne maat dan eens meekomen.
Post Reply