4u MTB Endurance Overpelt
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Scott USA scale20
- Mountainbiker
Post by Scott USA scale20 »
Hey streepje da moet onze grote voorzitter geweest zijn van ons dream teamstreepje wrote:Langs deze weg wil ik nog even de peltercrosser bedanken die me gisteren in Kessel tijdens de 6 uren heeft geholpen na mijn zware val.![]()
Intussen mag ik een weekje met een kraag rond mijn nek lopen, maar ik hoop zaterdag toch van de partij te zijn in Overpelt.
Hoop dat ge zaterdag terug inorde zijt, 't beloofd weer een leuke dag te worden!
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
Voor degene die nog willen inschrijven moet je snel zijn want nog 15 teams en we zitten aan het maximum dat we kunnen toe laten.
Het beloofd goed weer te worden dus dat ziet er ook al goed uit
Het beloofd goed weer te worden dus dat ziet er ook al goed uit
- modderduivel
- Mountainbiker
Post by modderduivel »
Wat is de minimum leeftijd om mee te doen?
Ik zou willen meedoen met mijn 2 zonen, de oudste is nieuweling en de jongste rijd bij de aspiranten.
Ik zou willen meedoen met mijn 2 zonen, de oudste is nieuweling en de jongste rijd bij de aspiranten.
-
Scott USA scale20
- Mountainbiker
Meedoen is geen probleem, zoals eerder in dit topic vermeld. Zolang er een begeleider (hoeft zelf niet eens te rijden) bij is vormt dit voor ons geen probleem.modderduivel wrote:Wat is de minimum leeftijd om mee te doen?
En voor de kleinste onder ons is er natuurlijk een springkasteel voorzien, zodat deze ook een leuke dag beleven
-
Jannemanneke
- Mountainbiker
Post by Jannemanneke »
Als ik op de ring rij, ik kom van Mol. Staat dan ergens aangegeven waar ik ergens af moet ofzo? Ergens een planneke?
Misschien eens ne printscreen van Google Maps hierop smijten waar het juist is? Enfin, da's maar een gedacht hé.
Groeten
Misschien eens ne printscreen van Google Maps hierop smijten waar het juist is? Enfin, da's maar een gedacht hé.
Groeten
-
Scott USA scale20
- Mountainbiker
Er staan normaal voldoende wegwijzers om niet verkeert te rijdenJannemanneke wrote:Als ik op de ring rij, ik kom van Mol. Staat dan ergens aangegeven waar ik ergens af moet ofzo? Ergens een planneke?
Misschien eens ne printscreen van Google Maps hierop smijten waar het juist is? Enfin, da's maar een gedacht hé.![]()
Groeten
Als je van geel, mol, lommel komt rijd tot aan de 2de rode lichten na de MC Donalds. ga je rechts op de baan Hasselt Eindhoven, dan de 1ste straat links in (vlak na het Valkenhof) Dit is de holvenstraat deze volg je tot op de vleugtheuvel om daar terug links af te slaan de rozenstraat in.
Zo kort uitgelegd maar als niks weggehaald is vangen we iedereen op van welke kant ze ook komen dat ze niet mis kunnen rijden!
- modderduivel
- Mountainbiker
Post by modderduivel »
heb vanmorgen ingeschreven.
ik veronderstel dan dat ik morgen aan de inschrijving dan gewoon moet betalen?
heb wel nog niks gekregen van bevestiging ofzo.
hoop dat we morgen mogen starten en er niks mis is gegaan met mijn inschrijving.
ik veronderstel dan dat ik morgen aan de inschrijving dan gewoon moet betalen?
heb wel nog niks gekregen van bevestiging ofzo.
hoop dat we morgen mogen starten en er niks mis is gegaan met mijn inschrijving.