alvast bedankt... Dan vind ik mijn baan wel terug... ooit nog op kot geweest in Poperinge of all places... Op de Paardemarkt... Wel al een jaar of 16 geleden...sean braire wrote:
@rock rider
niet verkeersvrij. In plaats van de grote parking op te rijden, sla links in en onmiddellijk rechts. Vervolgens altijd rechtdoor tot in de Pezelstraat
15/08/2009 Poperinge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Dag beste vriendenmoesti 3d wrote:mij ist al gelijk hoor best rond tien uur of vroeger?wezze wrote:zal ook aanwezig zijn voor de eerste keer. een aanrader vertelden ze me.
en een prima test voor de houffamarathon op 23 augustus. en veel beter of varsenare denk ik amaai.@ acidboy, moestie 3d en leopard wanneer spreken we af?
Ik vertrek om 9u daar ik in de namiddag nog naar een wijnproeverij moet(kan)(mag)
- wezze
- Mountainbiker
gaat ne keer vragen aan mijne persoonlijke coach e. acidboy dus heheleopard wrote:Dag beste vriendenmoesti 3d wrote:mij ist al gelijk hoor best rond tien uur of vroeger?wezze wrote:zal ook aanwezig zijn voor de eerste keer. een aanrader vertelden ze me.
en een prima test voor de houffamarathon op 23 augustus. en veel beter of varsenare denk ik amaai.@ acidboy, moestie 3d en leopard wanneer spreken we af?
Ik vertrek om 9u daar ik in de namiddag nog naar een wijnproeverij moet(kan)(mag)
-
goesie
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Taurine, Custom beachbike, Martelli pro carbon
beachbanden
zou het morgen te doen zijn om met beachbanden (geax, beetje grip) te starten? Anders moet ik mijn andere fiets nog in orde brengen, zal toch droog zijn.
- sean braire
- Mountainbiker
Re: beachbanden
Post by sean braire »
Je zal snel grip genoeg hebben. Alles ligt er droog bij.goesie wrote:zou het morgen te doen zijn om met beachbanden (geax, beetje grip) te starten? Anders moet ik mijn andere fiets nog in orde brengen, zal toch droog zijn.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Re: beachbanden
Post by Steven vd Eynde »
Dat maakt mijnen dag enigszins nog goed!sean braire wrote:Je zal snel grip genoeg hebben. Alles ligt er droog bij.