tzal nie gemakkelijk worden!
15/08/2009 Poperinge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
Die bierfeesten vrijdagavond zullen niet onverstandig zijn. Vocht op doen voor de warme zaterdagalex(mtb) wrote:kzal waarschijnlijk ook komen na Poperinge maar vrijdagavond moek na de bierfeesten in Zwevegem![]()
tzal nie gemakkelijk worden!
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
Bij het binnenrijden van Poperinge wordt het even anders t.o.v. andere jaren. Een heel deel van de ring wordt opgeofferd voor parking voor de Mountainbikers waar enkele parkeerwachters je leiden naar een plaatsje.
Niet meer zoeken dus naar een plekje in de straten rond de zaal en een boete riskeren als je half staat voor een garage of op een plek waar je niet mag.
Als je na de tocht je fiets naar je auto terugbracht, brengt een pendelbusje je terug naar de zaal.
Niet meer zoeken dus naar een plekje in de straten rond de zaal en een boete riskeren als je half staat voor een garage of op een plek waar je niet mag.
Als je na de tocht je fiets naar je auto terugbracht, brengt een pendelbusje je terug naar de zaal.
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
De pijlkes van de privé stukken gaan in de avond al weer weg. Let op : als je later start kan je echter ook een bevoorrading missen.samdevos wrote:zelfde probleem hieralex(mtb) wrote:kzal waarschijnlijk ook komen na Poperinge maar vrijdagavond moek na de bierfeesten in Zwevegem![]()
tzal nie gemakkelijk worden!![]()
Vraagje gaat die bepijling van de routes heel de dag aangeduid staan? Want ik denk maar laat te starten rond 11H ofzo .
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Geraken we nog makkelijk in de Pezelstraat? De straat boven rechts? Of is het enkel parkeervrij en niet verkeersvrij? Heb daar immers een prive parkingske bij mijn oom...sean braire wrote:Bij het binnenrijden van Poperinge wordt het even anders t.o.v. andere jaren. Een heel deel van de ring wordt opgeofferd voor parking voor de Mountainbikers waar enkele parkeerwachters je leiden naar een plaatsje.
wat een servicesean braire wrote:Bij het binnenrijden van Poperinge wordt het even anders t.o.v. andere jaren. Een heel deel van de ring wordt opgeofferd voor parking voor de Mountainbikers waar enkele parkeerwachters je leiden naar een plaatsje.
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Hmmm ben wreed aan het twijfelen tss. 85 en 105
Deze avond trouwfeest die een beetje zal uitlopen
en morgen de uitdaging van het jaar rijden , als da maar goe komt
K'denk dat het afhankelijk zal zijn van wanneer ik opsta welke afstand het zal worden al vrees ik dat voor 10.00H aan de start moeilijk gaat worden
Allez in ieder geval , TOT MORGEN!!
Deze avond trouwfeest die een beetje zal uitlopen
K'denk dat het afhankelijk zal zijn van wanneer ik opsta welke afstand het zal worden al vrees ik dat voor 10.00H aan de start moeilijk gaat worden
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
Een raad voor vanavond : veel drinken, vocht reserves aanvullanKUBA wrote:Hmmm ben wreed aan het twijfelen tss. 85 en 105![]()
Deze avond trouwfeest die een beetje zal uitlopenen morgen de uitdaging van het jaar rijden , als da maar goe komt
![]()
K'denk dat het afhankelijk zal zijn van wanneer ik opsta welke afstand het zal worden al vrees ik dat voor 10.00H aan de start moeilijk gaat worden![]()
@rock rider
niet verkeersvrij. In plaats van de grote parking op te rijden, sla links in en onmiddellijk rechts. Vervolgens altijd rechtdoor tot in de Pezelstraat