15/08/2009 Poperinge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
Semi slicks, zonder twijfel dit jaar. Tracks die 95% van het jaar nat liggen, liggen nu droog.seba wrote:welke banden zal ik best opleggen voor zaterdag ?? semi slicks ???
normaal rij ik met noby nick1.8 !!
Kristof, bedoel je daarmee dat "Chemin de Bailleul" - ge weet wel diene single track naast die beek - droog ligt vandejaar?sean braire wrote:Semi slicks, zonder twijfel dit jaar. Tracks die 95% van het jaar nat liggen, liggen nu droog.seba wrote:welke banden zal ik best opleggen voor zaterdag ?? semi slicks ???
normaal rij ik met noby nick1.8 !!
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
Als jullie kiezen voor 85 en 125, dan kunnen jullie de eerste +/-60km samen fietsen. Voor mevrouw rest er dan slecht 25km in de tijd dat jij er 60 doet.shiva wrote:ik zou de 125 rijden, mijn vriendin wil iets korters, maar we zouden toch een (eerste) deel samen willen rijden...
hoe zouden we dit kunnen fiksen?
op het eerste zicht ziet de 85 en de 125 er gelijkaardig uit voor wat het eerste deel betreft...is dat zo?
Bekijk eens de kaart aan de inschrijving en vraag eventueel raad aan een van onze medewerkers.
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Lap, mijne rit van zaterdag zit er al op van voor hij begon
.
Mijn vrouwen willen zaterdag persé naar Asterix-park ergens tegen Parijs.
Tis geen houden meer aan
Spijtig. Maar ik ken nog enkele zondagsrijders die de streek van Estembourg onveilig gaan maken . Lijkt me ook en mooie rit. Dus Poperinge tot volgend jaar misschien.
Mijn vrouwen willen zaterdag persé naar Asterix-park ergens tegen Parijs.
Tis geen houden meer aan
Spijtig. Maar ik ken nog enkele zondagsrijders die de streek van Estembourg onveilig gaan maken . Lijkt me ook en mooie rit. Dus Poperinge tot volgend jaar misschien.
- dickino
- Mountainbiker
Bedankt voor de info ...sean braire wrote:De 105km loopt +/-40km mee met de 65km. De 2e bevoorrading van de 65 km en 105km liggen op 1 km van elkaar. Daar best eens informeren.dickino wrote:Hallo,
Ik heb alle doorsneden gezien van alle afstanden maar kan iemand mij ook een overzicht geven op kaart ( waar ik alle splitsingen op kan zien ).
Wij zouden de 105 km doen maar ik zou willen weten hoelang de 65 km meegaat met de 105 km ( of welke afstand het langst meegaat met de 105 km ).
Tot zaterdag hopelijk met goede benen.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
bike@holics starten ook met 4 man, voor de 85 en wie weet wat valt er uit de lucht onderweg
tempo zal wel echt laag zijn, hier komen we om te genieten
start voorzien rond een uur of 8
en om te zweten, als ik het weerbericht bekijk
tempo zal wel echt laag zijn, hier komen we om te genieten
start voorzien rond een uur of 8
en om te zweten, als ik het weerbericht bekijk