neje das niet die van hem. Kijk es op pag 3 en geziet dat hij een meer witte fiets heeft en geen volledige zwarteHeadshot wrote:zo kunnen de fotos naar hier upgeload worden
S-works carbon HT model 2010(nieuwe foto's p14)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
Re: te koop????
BMW wrote:alles is te koop voor de juiste prijs![]()
maar ik gebruik kapaza als link om de fotos te plaatsen
als ik goede prijs heb ga ik toch voor de nieuwe epic
-
speedy2407
- Mountainbiker
Post by speedy2407 »
spijt van overschakeling naar HT?! Fully is toch comfortabeler ze, heb ik zondag in Trooz nog in afdalingen gemerkt.
Greetz
HT houden en Epic kopen géén optie????

Greetz
HT houden en Epic kopen géén optie????
of een fiets comfortabel is, hangt ook af van je achterband en met hoeveel druk je rijdt. Persoonlijk vind ik dat je bij een hardtail eigenlijk tubeless moet rijden (dan wel met echte tubeless banden dan wel met notubes wat ik doe).
Ik heb een keertje een medusa 1.5 gemonteerd (met binnenband) en toen veranderde mijn hardtail ook in een heel onaangename fiets.
Ben je niet een beetje voorbarig om hem nu al te koop te gooien? Niet eerst even verschillende dingen uitproberen?
Ik heb een keertje een medusa 1.5 gemonteerd (met binnenband) en toen veranderde mijn hardtail ook in een heel onaangename fiets.
Ben je niet een beetje voorbarig om hem nu al te koop te gooien? Niet eerst even verschillende dingen uitproberen?