Hallo,
Ik heb alle doorsneden gezien van alle afstanden maar kan iemand mij ook een overzicht geven op kaart ( waar ik alle splitsingen op kan zien ).
Wij zouden de 105 km doen maar ik zou willen weten hoelang de 65 km meegaat met de 105 km ( of welke afstand het langst meegaat met de 105 km ).
Tot zaterdag hopelijk met goede benen.
15/08/2009 Poperinge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Begrijpend lezen, nochtans een vak uit het lager onderwijs, ...seba wrote:heb ik al gedaan maar vind alleen terug dat de bevoorradingen open zijn vanaf 8.00 is !! dus ga ik er vanuit dat het mogelijk is om eventueel al te starten vanaf 7.00 of 7.30 of vergis ik me mss ???
Vanop de site:
Inschrijving en start
Starten kan vanaf 8.00uur
(Alle bevoorradingen zijn berekend vanaf 8.00 uur)
- sean braire
- Mountainbiker
Post by sean braire »
De 105km loopt +/-40km mee met de 65km. De 2e bevoorrading van de 65 km en 105km liggen op 1 km van elkaar. Daar best eens informeren.dickino wrote:Hallo,
Ik heb alle doorsneden gezien van alle afstanden maar kan iemand mij ook een overzicht geven op kaart ( waar ik alle splitsingen op kan zien ).
Wij zouden de 105 km doen maar ik zou willen weten hoelang de 65 km meegaat met de 105 km ( of welke afstand het langst meegaat met de 105 km ).
Tot zaterdag hopelijk met goede benen.