Hieronder een lijst van de splitsingen :
1ste splitsing : 20 km links
40 - 75 - 100 - 115 rechts
2de splitsing : 40 km rechtdoor
75 - 100 - 115 km rechts
3de splitsing : 20 - 40 - 75 km links
100 - 115 km rechtdoor
4de splitsing : 100 km links
115 km rechts
16/08/09 OPOETEREN
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Sven NijsBASSMAN wrote:Hemel hem maar niet te zeer op,straks denk hij dat hem sven nijs is.flipp wrote:Na veel goede dingen gelezen te hebben hier ben ik vorige zondag ook eens gaan kijken in die bossen. Auto gezet aan salamander, die downhill 2x gedaan, dan mechelse bos, litzberg, 3 terrils op de maasvallei en terug naar salamander. Idd prachtige streekSpookvanhetbos wrote:Als ik de 100 kan, kan iedereen de 100 aan![]()
Ben een echt ouwe ros.
Zowat 60 km gedaan, maar ik was toch behoorlijk moe. Ben wel nog maar 1,5 jaar bezig, maar ben ook 30 jaar. Op vlak van conditie moet ik dus nog een pak trainen.
Ik heb respect voor u meneer spook dat gij dit kunt
Julien Absalon wel
Nee hoor, als iemand me wens te volgen, valt hij in slaap vrees ik (een beetje overal een rustpauze, een plaspauze per 10 km enz.....slow motion marathon voor fossielen zou ik dit noemen. En dan, vorig jaar heb ik 3 marathon gereden, dit jaar zal dit mijn first one, zal ik dit nog aankunnen ??? Een jaar ouder is veel...de 16° ben ik nog 58, de 17°, 59.