wij doen de 85 en starten om 10 uur. hehe als je zin hebt ga gerust mee e.leopard wrote:wezze wrote:zal ook aanwezig zijn voor de eerste keer. een aanrader vertelden ze me.
en een prima test voor de houffamarathon op 23 augustus. en veel beter of varsenare denk ik amaai.@ acidboy, moestie 3d en leopard wanneer spreken we af?
Hallo
Normaal kom ik ook voor de 45 km, moet terug een beetje opbouwen. liefst starten in de morgen om een uur of 9 of 10, wanneer willen jullie vertrekken?
15/08/2009 Poperinge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- wezze
- Mountainbiker
-
Elbee
- Mountainbiker
Rijden jullie alleen ?the mauve crew wrote:idem , normaal is 60 km het hoogste dat ik al reed , hopelijk lukt het voor de 85 , doseren zal de boodschap zijn denk ikfiliep72 wrote:Ok. Ik kom ook af zaterdag voor de 85 km. Da's 30 km meer als ik normaal doe. Maar normaal zijn is zo saai hé.
Start om 8 uur . Komen er nog meer forumbikers? Vinckierke gaat er voorzekers ook zijn. Eum ... aan congétempo ... is da goe ?
Anders kunnen we misschien samen aanzetten. Normaal rij ik ook rond de 50-60km. Doseren is idd de boodschap.
Ga ook voor de 85, de 105 wordt mij te veel denk ik.
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Wel Filiep,
Ga ook eens de 85km proberen. Doseren wordt meer dan de boodschap.
Om 8u starten. Er zullen nog wel mannen van het B-team deze optie nemen.
- Dieter ex Mx-er
- Mountainbiker
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Ik heb dit jaar al eens 85 km gereden. In Zomergem. Ik was blij dat ik terug aan't voetbalveld was. En daar waren de enige hoogtemeters een brugske over de vaart (waar er trouwens net een wedstrijd werd vervistMotorbiker wrote:Wel Filiep,
Tga zaterdag andere koek zijn. In Zomergem heb ik de eerste 30 km meegevlamd met een groepke. Op het einde heb ik dat dus moeten bekopen
Aldoende .....
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Elbee wrote:Rijden jullie alleen ?the mauve crew wrote:idem , normaal is 60 km het hoogste dat ik al reed , hopelijk lukt het voor de 85 , doseren zal de boodschap zijn denk ikfiliep72 wrote:Ok. Ik kom ook af zaterdag voor de 85 km. Da's 30 km meer als ik normaal doe. Maar normaal zijn is zo saai hé.
Start om 8 uur . Komen er nog meer forumbikers? Vinckierke gaat er voorzekers ook zijn. Eum ... aan congétempo ... is da goe ?
Anders kunnen we misschien samen aanzetten. Normaal rij ik ook rond de 50-60km. Doseren is idd de boodschap.
Ga ook voor de 85, de 105 wordt mij te veel denk ik.
Enjoy the forumbikers, zou ik zeggen.
Start om 8 uur (de B-ploeg hé
Ik heb en zwart tenueke aan van glasconstruct.
Tot zaterdag.