Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
bikebug
Mountainbiker

Post by bikebug »

Gisterenavond de rode Bloso van Gavere gedaan, met een stukje groen er bij. Bescheiden rondje voor een (oudere) beginner zal ik maar zeggen; ging toch vrij aardig. De twee steilere klimmetjes (langs de boomgaard en die op asfalt, richting steenweg) gingen alvast beter dan de vorige keren. Klimmen is met mijn postuur (1.75 bij 82 kg) de zwakke plek.
tib888
Mountainbiker

Post by tib888 »

Dit weekens vrijgezellenweekend gehad in Houffalize en met 15 man die nog nooit een MTB van dichtbij gezien hadden route 6 op- en afgesukkeld.

Serieus afgezien, veel "dit nooit meer" gehoord, maar uiteindelijk toch de finish gehaald na +-3u.
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

Met de MTb op de baan:

65km
Gem: 25.4 km/u
Gem hartslag: 135

:-D
focustunerke
Mountainbiker

Post by focustunerke »

vandaag naar kemmel geweest: de rode + de groene route gereden
plus de heen en terug weg = samen zo'n 85 km gereden
gemiddelde:23.8 km/h
gem. hartslag: 149
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag de helft van de 2 lussen van Berlare gedaan. Moest dan nog 55 km naar huis en een stemmetje in mijn hoofd (zoals er zoveel zijn :lol: ) zei om naar huis te rijden.
Alles goed voor 156 km (o) (o) :bounce: :bounce:
Kben kapot kapot kapot. De volgende keer een grotere pauze nemen dan nu. Twas de max van een tocht btw :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
shaft
Mountainbiker

Post by shaft »

Zondag de rode lus van bloso Brakel, allesinds stukken leuker dan die van Geraardsbergen!! wel 1 keer moeten afstappen op het einde het stukje in de bos met de kasseitjens brrrr voor de rest iel plezant en goed bepijlt (met dank aan degene die in het begin bij de werken het paaltje heeft goed gelegd, was denkek iemand van op het forum als ik me niet vergis)

grtzzz
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Gisteren recuptraining :
1:20 uur
avg HR : 120
gem. snelheid : 24,2 km/u
ging vlotjes
FlorianKoP
Mountainbiker

Post by FlorianKoP »

omdat het niet altijd fietsen moet zijn;

net 12km gaan lopen in 52m43s
bikebug
Mountainbiker

Post by bikebug »

Van bedrijfsfitness gebruik gemaakt: half uurtje op de loopband en een uurtje krachttraining eracheraan. Rug, borst en benen (lunges en leg press). Zoals altijd, helemaal aan gort nu, en morgen ook.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

gisteren na een weekje "niks doen" terug op de fiets kunnen kruipen ... heb serieus wa km's moeten doen om er terug in te komen #-o
een matige (povere) 25 gereden in 't totaal half veld half baan ... hartslag precies of 'k was gewoon aan't losrijden :-?
Post Reply