09/08/09 GOMZEE-ANDOUMONT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Nrico
Mountainbiker
Location: Ninerrrrrr A9C/FRM 10HP-WorldCup / FRM Brama / Canyon Ultimate CF / zwarte bommafiets

Post by Nrico »

tarzan wrote:
Schijfrem wrote:Ben hier vandaag ook de 48km TT geweest rijden.
Qua organisatie was deze perfect: genoeg parking (koeienstront inbegrepen :=) ), vlotte inschrijving, veel fluo pijlen en waarschuwingsborden onderweg en nadien een prima afspuitstand en een lekkere sossis. Van de omloop had ik meer verwacht, ik had wat meer pittige hellingen verwacht maar het is eerder een tamelijk snelle en kurkdroge Ardennen rit geworden met soms wat teveel asfalt in. 4 bevoorradingen is ook een beetje teveel van het goede, dat breekt uw ritme. 2 is meer dan genoeg.

http://www.pixagogo.com/9632724170
Ben ik blij dat ik dit lees. Ik dacht al dat ik niet meer normaal was.
Waarom ? Omdat ik meer verwacht had van deze tocht. In mijn redelijke gespijsde historiek van ardennentochten heb ik nog nooit zoveel asfast moeten rijden als vandaag. Aan de laatste bevoorrading iemand gesproken die de 56 chrono aan het rijden was en hij wist mij te zeggen dat er zeer weinig asfast was.
Dit doet mij vermoeden dat ze een zo mooi mogelijk parcours wilden voor de chrono rijders, maar dat de toertocht rijders daar een beetje de dupe van waren.

Toch heb ik mij geamuseerd hoor, tkon alleen veel beter.
Op de chrono van 81km lag er zo goed als geen asfalt, enkel een stukje in de vallei ergens halverwege en hier en daar 'n asfaltweg oversteken. Voor de rest makkelijke 'schötterwegen'.
Schitterend dat de organisatie voor elke afstand (tour en chrono) 'n ander traject weet aan te leggen
Schitterende tocht, goede organisatie
Post Reply