Yep, had het net door,
bij deze aangepast.
Wist anders Sammy ?
The big one voor u zeker ?
15/08/2009 Poperinge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Pascie
- Mountainbiker
- Location: Customized Kinesis Maxlight XC 2 - black super air - XT - hope mono mini
Cassel is een stad in Frankrijk. De berg en dus ook het dorp ligt zo'n 30 kilometer verder ten opzichte van de Catsberg. De beste weg is via goddewaersvelde (oude spoorweg), dan onder de snelweg door, vervolgens richting Terdeghem rijden en dan zie je de Cassel al liggen. Schone bult met zijn 180m en redelijk technisch.clubje wrote:
Vraagje over de Cassel: in welk dorp ligt die eigenlijk? (ben van Vlamertinge) en kun je daar goed mtb-en als je er nog nooit geweest bent, ik bedoel: spreekt het voor zich langs waar je moet rijden? Of zijn er pijltjes?
Je bent blijkbaar van Vlamertinge, ik ken wel wat de weg in onze streek (Poperingenaar), als je eens meewilt richting Cassel ofzo moet je maar iets laten weten.
Hmmm, hun passage op en rond de Catsberg vind ik toch pittig genoeg. Er zijn natuurlijk nog wel wat paadjes over om aan de snijden, maar je kan er ook niet alles in stoppen.clubje wrote: ps. ik herinner mij vorig jaar ook dat ik op de catsberg dacht: "tiens, hier zit meer in"? of denk ik dat?
Pascie
-
slakje
- Mountainbiker
- Location: stumpjumper marathon,stumpjumper 29 s works,Isaac Impact
Eerst en vooral dit is een van de betere vtt's die je in vlaanderen kunt rijden.(Voor meer hm en km moet je de echte ardennen gaan opzoeken.)
Voormij is er wel een minpunt, dat is dat er een lang overbruggingsstuk naar Cassel inzit om ginder te geraken en terug(pas op de cassel is super om op te rijden hé )Wat ik wil zeggen is dat de 85km veel intenser is dan de 125 waar je meer stukken hebt om te recupereren.Je moet wel op de km staan natuurlijk want anders wordt het een harde noot om te kraken.
Het zal de 7 of 8 keer worden dat ik zal starten
en vooral ze spreken van goed weer
Tot zaterdag
Voormij is er wel een minpunt, dat is dat er een lang overbruggingsstuk naar Cassel inzit om ginder te geraken en terug(pas op de cassel is super om op te rijden hé )Wat ik wil zeggen is dat de 85km veel intenser is dan de 125 waar je meer stukken hebt om te recupereren.Je moet wel op de km staan natuurlijk want anders wordt het een harde noot om te kraken.
Het zal de 7 of 8 keer worden dat ik zal starten
Tot zaterdag
-
biker tino
- Mountainbiker
Post by biker tino »
ik kom ook af voor de 45 of 65 km
de laatste maand niet veel gereden
tzal wel met mijne oude bike zijn want heb de anderen in tverlof een beetje kapot gereden in vrankrijk
totton
de laatste maand niet veel gereden
tzal wel met mijne oude bike zijn want heb de anderen in tverlof een beetje kapot gereden in vrankrijk
totton
-
the mauve crew
- Mountainbiker
Post by the mauve crew »
idem , normaal is 60 km het hoogste dat ik al reed , hopelijk lukt het voor de 85 , doseren zal de boodschap zijn denk ikfiliep72 wrote:Ok. Ik kom ook af zaterdag voor de 85 km. Da's 30 km meer als ik normaal doe. Maar normaal zijn is zo saai hé.
Start om 8 uur . Komen er nog meer forumbikers? Vinckierke gaat er voorzekers ook zijn. Eum ... aan congétempo ... is da goe ?
Vorig jaar de 125 gereden en ik moet zeggen dat het zeer goed meegevallen was. Zeer mooie toertocht waarvan de streek rond de Cassel gewoon subliem is, ik kijk er al naar uit om het fietsje naar boven proberen te sleuren. In elk geval komen we uit het verre Dendermonde met wat man(nen) en vrouw af om opnieuw de 125 km te proberen.
wezze wrote:zal ook aanwezig zijn voor de eerste keer. een aanrader vertelden ze me.
en een prima test voor de houffamarathon op 23 augustus. en veel beter of varsenare denk ik amaai.@ acidboy, moestie 3d en leopard wanneer spreken we af?
Hallo
Normaal kom ik ook voor de 45 km, moet terug een beetje opbouwen. liefst starten in de morgen om een uur of 9 of 10, wanneer willen jullie vertrekken?