15/08/2009 Poperinge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Elbee
Mountainbiker

Post by Elbee »

Yep, had het net door,
bij deze aangepast.

Wist anders Sammy ?
The big one voor u zeker ?
Pascie
Mountainbiker
Location: Customized Kinesis Maxlight XC 2 - black super air - XT - hope mono mini

Post by Pascie »

clubje wrote:
Vraagje over de Cassel: in welk dorp ligt die eigenlijk? (ben van Vlamertinge) en kun je daar goed mtb-en als je er nog nooit geweest bent, ik bedoel: spreekt het voor zich langs waar je moet rijden? Of zijn er pijltjes?
Cassel is een stad in Frankrijk. De berg en dus ook het dorp ligt zo'n 30 kilometer verder ten opzichte van de Catsberg. De beste weg is via goddewaersvelde (oude spoorweg), dan onder de snelweg door, vervolgens richting Terdeghem rijden en dan zie je de Cassel al liggen. Schone bult met zijn 180m en redelijk technisch.

Je bent blijkbaar van Vlamertinge, ik ken wel wat de weg in onze streek (Poperingenaar), als je eens meewilt richting Cassel ofzo moet je maar iets laten weten.

clubje wrote: ps. ik herinner mij vorig jaar ook dat ik op de catsberg dacht: "tiens, hier zit meer in"? of denk ik dat?
Hmmm, hun passage op en rond de Catsberg vind ik toch pittig genoeg. Er zijn natuurlijk nog wel wat paadjes over om aan de snijden, maar je kan er ook niet alles in stoppen.

Pascie
slakje
Mountainbiker
Location: stumpjumper marathon,stumpjumper 29 s works,Isaac Impact

Post by slakje »

Eerst en vooral dit is een van de betere vtt's die je in vlaanderen kunt rijden.(Voor meer hm en km moet je de echte ardennen gaan opzoeken.)

Voormij is er wel een minpunt, dat is dat er een lang overbruggingsstuk naar Cassel inzit om ginder te geraken en terug(pas op de cassel is super om op te rijden hé )Wat ik wil zeggen is dat de 85km veel intenser is dan de 125 waar je meer stukken hebt om te recupereren.Je moet wel op de km staan natuurlijk want anders wordt het een harde noot om te kraken.

Het zal de 7 of 8 keer worden dat ik zal starten :bounce: :bounce: en vooral ze spreken van goed weer

Tot zaterdag
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Ok. Ik kom ook af zaterdag voor de 85 km. Da's 30 km meer als ik normaal doe. Maar normaal zijn is zo saai hé 8) .
Start om 8 uur . Komen er nog meer forumbikers? Vinckierke gaat er voorzekers ook zijn. Eum ... aan congétempo ... is da goe ?
biker tino
Mountainbiker

Post by biker tino »

ik kom ook af voor de 45 of 65 km :oops: :oops:
de laatste maand niet veel gereden
tzal wel met mijne oude bike zijn want heb de anderen in tverlof een beetje kapot gereden in vrankrijk

totton
the mauve crew
Mountainbiker

Post by the mauve crew »

filiep72 wrote:Ok. Ik kom ook af zaterdag voor de 85 km. Da's 30 km meer als ik normaal doe. Maar normaal zijn is zo saai hé 8) .
Start om 8 uur . Komen er nog meer forumbikers? Vinckierke gaat er voorzekers ook zijn. Eum ... aan congétempo ... is da goe ?
idem , normaal is 60 km het hoogste dat ik al reed , hopelijk lukt het voor de 85 , doseren zal de boodschap zijn denk ik
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Vorig jaar de 125 gereden en ik moet zeggen dat het zeer goed meegevallen was. Zeer mooie toertocht waarvan de streek rond de Cassel gewoon subliem is, ik kijk er al naar uit om het fietsje naar boven proberen te sleuren. In elk geval komen we uit het verre Dendermonde met wat man(nen) en vrouw af om opnieuw de 125 km te proberen.
Misty
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012

Post by Misty »

We komen ook nog eens af voor de 125km !

Misty,
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

We gaan het ook eens proberen. Is er al iets geweten wanneer de splitsingen plaatsvinden?
Ik zal in principe de 85 doen (of als ik mij héél goed vol de 105 km).
leopard
Mountainbiker

Post by leopard »

wezze wrote:zal ook aanwezig zijn voor de eerste keer. een aanrader vertelden ze me.
en een prima test voor de houffamarathon op 23 augustus. en veel beter of varsenare denk ik amaai.@ acidboy, moestie 3d en leopard wanneer spreken we af? :lol:

Hallo
Normaal kom ik ook voor de 45 km, moet terug een beetje opbouwen. liefst starten in de morgen om een uur of 9 of 10, wanneer willen jullie vertrekken?
Post Reply