Gisteren hier aangezet voor de 110km
Parkoer was van een ander kaliber dan de dag ervoor in Knesselare.
Op de laaste bevoorrading waren ze precies met ons ah lachen : die vrouwen waren daar friet met stoofvlees ah eten en wij mochten een marske & wa water in ons hoofd duwen.
Dat marske was van doen want nog enkele ferme hellingen mogen verwerken na deze bevoorrading.
TOPTOCHT met TOPORGANISATIE
07/08/2009 (nachttocht) en 09/08/2009 Vlezenbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Kiekefretter in de kempen
- Mountainbiker
Post by Kiekefretter in de kempen »
Wij hebben met 4man de 60 gedaan, gewoon PERFECTE RIT...
op alle gebied, bedankt !
Ook Lindebier was zeer goe...
op alle gebied, bedankt !
Ook Lindebier was zeer goe...
Dit was een tocht die mij heel goed pastte, niet te technisch en ook nog in een zeer mooie omgeving!
De eerste 20 km samengereden met David en pa.
Wel ben ik kort na de eerste bevoorrading onwel geworden en heb ik mij aan de kant gezet.
Gelukkig kon ik na een tiental minuten opnieuw starten samen met nog een vrouw en is alles verder vlot verlopen.
Met 59 km op de teller mij vrée goe geamuseerd!
Vast & zeker een tochtje voor volgend jaar !
En ja, khad een roze truitje aan. Ik ken alleen geen Flupke73
Grtjes Lisa
De eerste 20 km samengereden met David en pa.
Wel ben ik kort na de eerste bevoorrading onwel geworden en heb ik mij aan de kant gezet.
Gelukkig kon ik na een tiental minuten opnieuw starten samen met nog een vrouw en is alles verder vlot verlopen.
Met 59 km op de teller mij vrée goe geamuseerd!
Vast & zeker een tochtje voor volgend jaar !
En ja, khad een roze truitje aan. Ik ken alleen geen Flupke73
Grtjes Lisa
Vooral in het begin was het niet zonder gevaar; zo dikwijls een straat oversteken.de naam Hoebel betekent dat ;"zoek de ingang" (van het steegje) of "rij door mijn achtertuin".Na een zekere tijd steekt dat tegen, gelukkig was er Dworp en omstreken.
Er hingen wel al veel pijltjes,maar als je enig tempo neemt dan rij je de ingang van zo'n steegje zo voorbij en 50meter verder opnieuw stoppen om een hoofdweg over te steken.
Ik denk dat jullie meer volk trekken op de 110 als er sneller richting Dworp,Alsemberg,Rhode etc. gereden wordt,zit er gemakkelijk meer hoogtemeters tussen.
Er hingen wel al veel pijltjes,maar als je enig tempo neemt dan rij je de ingang van zo'n steegje zo voorbij en 50meter verder opnieuw stoppen om een hoofdweg over te steken.
Ik denk dat jullie meer volk trekken op de 110 als er sneller richting Dworp,Alsemberg,Rhode etc. gereden wordt,zit er gemakkelijk meer hoogtemeters tussen.
- Schoupabiker
- Mountainbiker
- Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem
Post by Schoupabiker »
Ja, die waren het, stoofvlees friet op het parcours!
Ik moet zeggen ik zag dat op dat moment toch niet echt zitten, zou er misschien 500 meter geniet van gehad hebben
Liever een banaantje en peperkoekske.
PS Er was er eentje die daar aankwam met 83 km op de teller en hij was de 90 aan het doen
. Dan denkt een mens nog een goeie 5 km en ik ben er ... afslagske gemist denk ik dan 
Ik moet zeggen ik zag dat op dat moment toch niet echt zitten, zou er misschien 500 meter geniet van gehad hebben
Liever een banaantje en peperkoekske.
PS Er was er eentje die daar aankwam met 83 km op de teller en hij was de 90 aan het doen
- MaC'Red
- Mountainbiker
gistere ook de hoebelbike gereden en genoten van begin tot einde, wel gereden met een te hoge hartslag door verkoudheid maar eens rond km 20 erdoor gekomen en de hs kunnen laten zakken.
Over het parcours niks dan lof, gevarieerd van begin tot einde, al waren de laatste kms wel meestal brede snelle dreven.
Het stukje voor de bevoorrading was meer dan tof, echter dat kort steil stukje nie opgeraakt omdat de ketting blokkeerde
, het schuimbadje laten liggen voor wat het was en naast gereden ( schrik van het water
).
Het enige wat me serieus ergerde waren de wegrenner die de fietsdodentocht reden en soms de hele rijbaan in beslag namen, wij moesten serieus uit ons doppen kijken om veilig te kunnen oversteken.
De vliegende brigade ging dan ook enkele gevaar plaatjes hangen voor de wegrenners ook ( nadat ik het hun gevraagd had ), zodat ook zij de wegcode moeten respecteren.
ipv 60 km maar 52.5 km op de teller en wss ook een afslag gemist al hebben we nergens verkeerd gereden, de bevoorradingen waren in orde en steeds naar de verse watermeloen gegrepen.
op de 52.5 gereden kms toch 513 hms overwonnen. Mercie MC Anthony en Koen voor de company
MaC'Red
Over het parcours niks dan lof, gevarieerd van begin tot einde, al waren de laatste kms wel meestal brede snelle dreven.
Het stukje voor de bevoorrading was meer dan tof, echter dat kort steil stukje nie opgeraakt omdat de ketting blokkeerde
Het enige wat me serieus ergerde waren de wegrenner die de fietsdodentocht reden en soms de hele rijbaan in beslag namen, wij moesten serieus uit ons doppen kijken om veilig te kunnen oversteken.
De vliegende brigade ging dan ook enkele gevaar plaatjes hangen voor de wegrenners ook ( nadat ik het hun gevraagd had ), zodat ook zij de wegcode moeten respecteren.
ipv 60 km maar 52.5 km op de teller en wss ook een afslag gemist al hebben we nergens verkeerd gereden, de bevoorradingen waren in orde en steeds naar de verse watermeloen gegrepen.
op de 52.5 gereden kms toch 513 hms overwonnen. Mercie MC Anthony en Koen voor de company
MaC'Red